سیاست اصلی دولت حمایت از تولید است

اعلایی گفت: سیاست اصلی دولت حمایت از تولید است و متناسب با مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی این موضوع متفاوت بوده و صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» امروز (چهارشنبه ۸ دی) در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی شهر صنعتی البرز در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در سطح استان از همه واحدهای صنعتی که تمایل داشته باشند با استفاده از ظرفیت های موجود در مسیر فرایند تولید،  اشتغال و ارزش افزوده فعالیت کنند، حمایت می کنیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: ما هر هفته بازدیدهایی را از واحدهای صنعتی استان با حضور مدیرانی که در رفع موانع واحدهای تولید موثر هستند، خواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: سیاست اصلی دولت حمایت از تولید است و متناسب با مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی این موضوع متفاوت بوده و صورت می گیرد.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: البته اختیاراتی به استان ها در قالب ستاد تسهیل واگذار شده است که با استفاده از این اختیار می توانند مسائل و مشکلاتی که حل آن زمان بر بوده را مرتفع کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت شرکت بهمن دیزل در استان یادآور شد: با فعالیت این شرکت استان یکی از قطب های خودروهای کار و سنگین کشور به استان قزوین منتقل می شود و استان هم به طور جدی از توسعه فعالیت های این شرکت استقبال کرده تا موانع و مشکلات شان حل شود و با استقرار کامل و رسیدن تولید به ظرفیت کامل، استان قزوین از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای کار و کامیون و وانت می شود.

 

گفتنی است استاندار قزوین از شرکت بهمن دیزل تولیدکننده انواع کامیونت ایسوز، مینی بوسِ وانت کاربری سازی خودرو و شرکت شیمی کشاورز تولیدکننده انواع کود و حشره کش در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

 

کد خبر 1132183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha