حماسه ۹ دی جلوه‌ای حقیقی از بصیرت ملت انقلابی و عاشورایی ایران است

حسنوند گفت: حماسه ۹ دی جلوه‌ای حقیقی از بصیرت ملت انقلابی و عاشورایی ایران است که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت، خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب کشیدند.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی مظهر نفوذناپذیری، تجلی مردم‌سالاری و تحقق اراده ملت در تعیین مناسبات سیاسی و جلوه‌ای حقیقی از بصیرت ملت انقلابی و عاشورایی ایران است که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت، خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب کشیدند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حماسه بزرگ ۹ دی برگرفته از فرهنگ عاشورایی ملتی است که سید شهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی آن را ملت امام حسین (ع) خواند افزود: ملت ما پرچم مقاومت، مبارزه با استکبار جهانی و استقلال را با انقلاب اسلامی برافراشته و خود را در جهان به عنوان الگوی ایستادگی و عزت معرفی کرده است.

 

وی اذعان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب که با جنگ تحمیلی قادر به شکست ملت ایران نبودند قصد داشتند با فتنه‌انگیزی و استفاده از خائنین و افراد ساده لوح از داخل به کشور ضربه بزنند اما مردم مسلمان و آزاده ایران با درک شرایط حساس کشور، راه خود را در بحبوحه و هیاهوی ضدانقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه‌های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاشتند تا بار دیگر هیمنه قدرت‌های اهریمنی در مقابل اراده ملت سرافراز ایران فرو بریزد.

 

حسنوند تصریح کرد: تقارن سالروز حماسه ۹ دی و دهه بصیرت با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه فرصتی مغتنم است تا ملت با بصیرت ایران پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب و ایستادگی در دفاع از ولایت و اهل بیت (ع) را به جهانیان نشان دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب با رفتار مذبوحانه، تحریم‌های ظالمانه، ترورهای ناجوانمردانه فرزندان انقلاب و شانتاژ رسانه‌ای قصد باز ماندن ملت ایران را از رسیدن به استقلال و پیشرفت دارند، رسالتی سنگین بر دوش فرزندان انقلاب است تا بر نقشه‌های آنها خط بطلانی بکشند و نشان دهند هیچ شرایط سخت، توطئه و شانتاژی قادر به شکست ملت امام حسین(ع) نیست.

 

کد خبر 1132198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha