اعلام آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه همکاری های مشترک با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: سازمان تبلیغات کشور آمادگی دارد تا در زمینه بسیاری از موضوعات که دغدغه مشترک دو نهاد است با روش‌های جدید و محتواهای متناسب با نسل جدید اقدامات و همکاری‌های لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمد روح‌الامینی» امروز (۸ شهریور ماه) در نشست هم اندیشی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه زکات، اظهار کرد: بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات تفاهم‌نامه‌ها و روابط خوبی با موضوعات محوری صورت گرفته و تعامل میان این دو نهاد وجود دارد که باید در سطح استان‌ها نیز این موضوع ساری و جاری شود.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در دوران کرونا که برخی فعالیت‌ها مانند اردوهای مشهد مقدس به تعویق و تأخیر افتاده، سازمان تبلیغات ظرفیت تأمین محتوا و برنامه‌ریزی فعالیت‌های متناسب با ذی‌نفعان، مخاطبان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را دارد.

 

وی ادامه داد: در برخی از موضوعات مانند فعالیت‌ های فرهنگی که ممکن است هدف اصلی کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) نباشند، سازمان تبلیغات آمادگی دارد تا در این زمینه بسته‌های محتوایی و متنوع‌تری ارائه دهد.

 

روح‌الامینی یادآور شد: سازمان تبلیغات کشور آمادگی دارد تا در زمینه بسیاری از موضوعات که دغدغه مشترک دو نهاد است با روش‌های جدید و محتواهای متناسب با نسل جدید اقدامات و همکاری‌های لازم را داشته باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر چه انتظار همکاری مسئولین در همه نهادها و سازمان‌ها وجود دارد، اما در سازمان‌هایی مانند سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) که حکم رئیس مستقیم توسط مقام معظم رهبری صادر می‌شود توقعات بیشتر در زمینه همکاری و هم‌افزایی است، انتظار می‌رود این موضوع در حیطه استانی و شهرستانی نیز ساری و جاری شود.

کد خبر 1132215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha