پیگیر رفع مشکلات محرومین هستیم

سردار حزنی با بیان اینکه ۱۰هزار و ۵۰۰نفر به مدد بسیج سازندگی سپاه خانه دار شدند، گفت: با پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت درصدد رفع مشکلات مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سید ضیاالدین حزنی» امروز(۸دی) در حاشیه افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویی در شهرستان بابلسر اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است.

 

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۰هزار و ۵۰۰نفر به مدد بسیج سازندگی سپاه خانه دار شدند، افزود: سپاه در کنار این ماموریت اصلی بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم‌یاری را در دستور کار خود دارد که مهمترین کارش در مناطق محروم، مرزی و حساس کشور، مکان‌های صعب العبور و در برخی از عرصه‌ها در سراسر کشور است.

 

 

سردار حزنی با بیان اینکه همچنین پیگیر  بحث خانه‌سازی برای معلولان، محرومان، مددجویان کشور هستیم، افزود: پروژه‌های آب‌رسانی نیز در سراسر کشور در حال انجام است، شکر خدا در استان مازندران هم اقدامات بزرگی توسط سپاه برای مردم انجام شده و قرار است کار بزرگتری در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

 

 

وی با تاکید براینکه  با پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت  درصدد رفع مشکلات مردم هستیم، گفت: هدفمان برطرف یا کم کردن فقر، غم، مشکلات و گره‌هایی است که در روستاها وجود دارد، جا دارد از زحمات همرزمان خودم در سپاه کربلا، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت تشکر کنم.

کد خبر 1132247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha