آغاز محافل «کاروان قرآنی سردار دلها» در گلستان/ ٢٢ ویژه برنامه قرآنی برگزار می شود

حسینی واعظ از آغاز محافل «کاروان قرآنی سردار دلها» در گلستان خبر داد.

«سیدمصطفی حسینی واعظ» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت ایام یوم الله نهم دی و دهه بصیرت، شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) سلسله محافل انس با قرآن کریم با عنوان «کاروان قرآنی سردار دلها» در استان گلستان آغاز شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: با توجه به دستور مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه یکی از کارهای لازم در کشور رواج جلسات تلاوت و استماع قرآنی کریم است و با هدف اُنس با قرآن کریم و ایجاد فضای قرآنی، طرح «کاروان قرآنی سردار دلها» در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان با شعار «قرآن، مکتب و سبک زندگی حاج قاسم» یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شامگاه امروز (چهارشنبه 8 دی) آغاز شده و تا (17 دی) ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: در این ایام بیش از 22 ویژه برنامه قرآنی تقدیم عاشقان و شیفتگان کلام وحی می شود.

 

حسینی واعظ گفت: این محافل نورانی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت (علیهم السلام)گلستان و جبهه فعالان قرآنی گلستان در قالب محافل پرشکوه اُنس با قرآن کریم در سراسر استان گلستان برگزار می شوند.

 

وی یکی از ویژگی های این طرح را حضور و تلاوت قهرمان قرآنی کشور و استان گلستان اعلام کرد و افزود: امیرحسین رحمتی، نفر اول مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام و نفر اول چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در این محافل قرائت می کند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارداشت: قاریان و حافظان ممتاز استانی شیعه و سنی، گروه های تواشیح و مدیحه سرایی و مفسرین و اساتید سبک زندگی قرآنی ممتاز استان گلستان در این محافل اجرای برنامه دارند.

 

وی افزود: اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس به قید قرعه به حاضرین در محافل، پذیرایی، از دیگر برنامه های «کاروان قرآنی سردار دلها» در سراسر استان گلستان است.

 

کد خبر 1132259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha