مردم در ۹ دی تمام نقشه های استکبار  را نقش برآب کردند

کرمی، گفت: مردم در نهم دی ماه با حضور خود و حمایت از انقلاب، امام(ره) و رهبری معظم انقلاب تمام نقشه های استکبار را نقش برآب کردند.

نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حضور خودجوش مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود:یکی از شخصیت‌هایی که در حماسه ۹ دی ماه به حضور میلیونی مردم جهت داد و سبب شد ملت پای ولایت ثابت قدم بایستند، شخصیت بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی بود که همواره در طول زندگی با برکت خود در کنار روحانیت، ولایت و رهبری معظم ایستاد.

 

وی خاطر نشان کرد: یوم الله ۹ دی بسیار حائز اهمیت و حماسه‌ای ماندگار است که بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی ملت ایران در این روز متجلی می‌شود که جای جولان هیچ فتنه و فتنه گری در این کشور نیست.

 

کرمی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  تصریح کرد: سردار سلیمانی اتحادی بین مردم حوزه مقاومت و ادیان خاورمیانه ایجاد کرد که امروز همه آنها اذعان دارند که اگر سردار ما نبود جمعیت آنها از بین رفته بود.

 

 

کد خبر 1132301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha