دولت باید با نگاه به درون کشور مشکلات را حل کند

حجت‌الاسلام آذرافروز با اشاره به مشکلات کنونی کشور گفت: مردم در وضعیت سخت معیشتی و اقتصادی قرار دارند و دولت باید با نگاه به درون کشور و همچنین روحیه جهادی و انقلابی، گره‌هایی که افکار پوسیده معتقد به غرب ایجاد کردند را باز کند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن اشاره به جریان فتنه سال ۱۳۸۸ اظهار کرد: در سال ۱۳۸۸ در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قبل از اینکه نتیجه انتخابات اعلام شود و در زمانی که هنوز رأی‌گیری تمام نشده بود، طیفی اعلام کردند که ما پیروز انتخابات هستیم و اگر غیر از این شکل بگیرد، تقلب شده و همین تقلب در انتخابات، رمز فتنه بود.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: پس از اتمام انتخابات، برخی از مردم فکر کردند به رأی آنها خیانت شده و برای همين دست به تظاهرات زدند اما مقام معظم رهبری مسائلی را برای روشن شدن موضوع تببین کردند و مردم متوجه شدند در انتخابات تقلب نشده چرا که طبق قانون مهلت دادند تا نامزدهای معترض اعتراض قانونی را انجام دهند اما آنها نيامدند.

 

وی با بیان اينکه این افراد پس از مدتی دست به کارهای نامربوطی زدند، به تخریب اموال عمومی و اموال شخصی مردم پرداختند و برای مردم روشن شد که قصد آنها ایجاد فتنه است اذعان کرد: شعارهای فتنه‌گران هنجارشکنانه‌تر شد و همچنین با اقداماتی همچون حمله به مساجد، اماکن مذهبی، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی، کشور را وارد بحران کردند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب این افراد را به قانون‌مداری توصیه و دعوت کردند اما متأسفانه آنها در این امتحان مردود شدند و برخی از مردم هم به تأسی از آنها ضمن آلوده شدن در این فتنه، صف خود را از دشمن جدا نکردند.

 

وی عنوان کرد: در روز عاشورای حسینی سال ۱۳۸۸ مردم مثل همیشه عزادار حضرت سیدالشهدا (ع) بودند که برخی افراد فریب‌خورده اقدام به آتش زدن خیمه‌ها، کتیبه‌ها و نمادهای امام حسین (ع) کردند و این سبب خشم مردم مؤمن و بصیر ایران شد تا در ۹ دی با حضور حماسی و پرشور، فتنه‌گران را ناکام بگذارند.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره مشکلات کنونی کشور بیان کرد: مردم در وضعیت سخت معیشتی و اقتصادی قرار دارند و دولت باید با نگاه به درون کشور و همچنین روحیه جهادی و انقلابی، گره‌هایی که افکار پوسیده معتقد به غرب ایجاد کردند را باز کند.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد و مردم کشورمان با هوشیاری تمام و بصیرت مثال‌زدنی که دارند، ضربه محکمی به دشمنان خواهند زد تا به آرمان تمدین نوین اسلامی برسیم.

 

کد خبر 1132328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha