فعالیت های فرهنگی ستاد نماز جمعه باید دارای نوآوری، با نگاه ویژه و با برنامه ریزی باشند

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت های فرهنگی ستاد نماز جمعه باید دارای نوآوری، با نگاه ویژه و با برنامه ریزی اصولی برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز (9 دی ماه) در نشست اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این افراد، اظهار کرد: تلاش اعضای ستاد در راستای برگزاری باشکوه نماز جمعه ارزشمند و تحسین برانگیز است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: اگر اعضای ستاد نماز جمعه نباشند شاید نماز در این روز باشکوه و عظمت برگزار نشود.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد نماز جمعه بدون هیچ گونه چشم داشتی براساس شرح وظایف مشخص شده در حال فعالیت هستند، افزود: وقتی شخصی در ستاد نماز جمعه مسئولیت پذیرفت، باید از جهت سیاسی و عبادی خودسازی داشته تا یک شخص موثر و تاثیرگذار در جامعه باشد.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: برای این کار باید شاخصه های تربیتی، فرهنگی، بصیرتی، بصیرت سیاسی و دینی را داشته و در موقعیت های اجتماعی به صورت اصولی رفتار کند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی ستاد نماز جمعه باید دارای نوآوری، با نگاه ویژه و با برنامه ریزی اصولی برگزار شوند.

 

وی با بیان اینکه مردم با حضور در نماز جمعه باید احساس راحتی و آرامش داشته باشند، بر نماکاری درون مصلی به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد و گفت: نماکاری و فضای داخلی مصلی از نظر روحی و روانی بر نمازگزاران تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 1132332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha