فعالیت‌های قرآنی از اولویت‌های آموزش و پرورش است

به گفته گنج خانلو، فعالیت های قرآنی جزو ارزشمندترین فعالیت های انسان ساز است و این مهم در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه توانمندسازی مدیران دارالقران های مناطق ونواحی استان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی سهروردی زنجان اظهار کرد: فعالیت دارالقرآن ها علاوه بر ساحت های سند تحول بنیادین، دریک حوزه گسترده اجتماعی قرار دارد که از این حیث می تواند نقطه امیدی برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باشد.

 

جعفر گنج خانلو تلاش همکاران در دارالقرآن ها را مهم و حساس خواند و گفت: فعالیت های قرآنی جزو ارزشمند ترین فعالیت های انسان ساز است و این مهم در اولویت برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد.

 

رئیس اداره قرآن،عترت ونماز اداره کل آموزش وپرورش استان نیز با اشاره به تلاش های مدیران دارالقرآن های مناطق و نواحی در طول سال تحصیلی بخصوص در اجلاسیه سراسری نماز، گرامیداشت هفته قرآن و فعالیت در پایگاه های مجازی گفت: دارالقرآن های استان با زحمات مدیرانی قرآنی در مسیر روبه رشدی قرار دارد.

 

محمدجواد رضائی افزود: دارالقرآن های مناطق و نواحی هم اکنون جزو استان های برتر کشور است که در زمینه های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، تجوید، احکام، نشست های مختلف دینی مذهبی، برگزاری مراسم ختم قرآن، کرسی تلاوت ومحفل انس با قرآن و فعالیت در پایگاه های مجازی، آموزش های لازم را به دانش آموزان و اولیا ارائه می دهند.

 

در ادامه جلسه محبوبی فر کارشناس مسئول امور قرآن و عترت اداره کل قرآن عترت و نماز وزارت به صورت برخط و آنلاین در خصوص نتایج ارزیابی استانی و رویکرد های تحولی فعالیت های قرآنی از طریق فضای مجازی نکاتی بیان کرد.

 

در این نشست هر یک از مدیران دارالقرآن ها به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات آن ها قدر دانی شد.

 

کد خبر 1132333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha