ضرورت پشتیبانی و توجه بیشتر به هیئت های فرهنگی و تشکل های دینی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان پاره ای از مشکلات موجود و ویژگی های استان، خواستار پشتیبانی و توجه بیشتر به هیئت های فرهنگی و تشکل های دینی و همچنین ساخت خانه های عالم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار با معاون پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر و تشکر از برنامه های این نهاد دینی، اظهار کرد: مدیریت مسائل دینی و امور فرهنگی بسیار ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار با اشاره به اهمیت بالای کار فرهنگی و سازمان دهی و مدیریت در امور دینی، گفت: ارزش سازمان تبلیغات به تبلیغ اسلام است که از این بالاتر توفیقی نیست، چرا که مسئولیت رسالت دینی بر عهده انبیا و صلحا بوده است.

 

وی با بیان پاره ای از مشکلات موجود و ویژگی های استان، خواستار پشتیبانی و توجه بیشتر به هیئت های فرهنگی و تشکل های دینی و همچنین ساخت خانه های عالم شد.

 

آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در استان و مدیرکل این نهاد، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی فضای جدیدی بر کشور حکم فرما شد و سازمان تبلیغات اسلامی متولی امور دینی و تبلیغ اسلام گردید و در این زمینه خدمات بزرگی در عرصه دینی ارائه داد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان هم با مدیریت آقای افتخاری، شاهد تحولات در استان بودیم و گام های بزرگی در زمینه تبلیغ دینی و بزرگداشت مناسبت های مذهبی و انقلابی برداشته شد.

 

معاون پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تایید اهمیت ارزش کار فرهنگی، گفت: از همه ظرفیت‌ ها در این خصوص استفاده خواهد شد و هر جا که لازم باشد حضور خواهیم یافت و رایزنی خواهیم کرد.

کد خبر 1132351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha