دفاع از ولایت، نشات گرفته از تربیت ناب مکتب اسلام است

به گفته حجت الاسلام احمدی، دفاع از ولایت و رهبری، نشأت گرفته از تربیت ناب مکتب اسلام است؛ مکتبی که سربازی چون حاج قاسم را تعلیم و تربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تلاقی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  و نهم  دی ماه روز بصیرت، موضوع دفاع از حریم ولایت و رهبری را مورد تاکید دارد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی با بیان اینکه حریم ولایت و رهبری حریم امن مردم و جامعه است، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان اولین مدافع حریم ولایت و سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدافع  حرم و حریم ولایت فقیه و رهبری و همچنین مردم در روز نهم دی ماه به عنوان مدافعان حریم ولایت و کشور در مقابل فتنه گران ایستادند.


به کفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اینها نشأت گرفته از تربیت ناب مکتب اسلام است؛ مکتبی که سربازی چون حاج قاسم را تعلیم و تربیت کرد.

 

این مسئول ادامه داد: مکتب ناب اسلام شخصیتی چون حاج قاسم را که تشنه حفظ حریم ولایت بودند را تربیت کرد و همان گونه مقام معظم رهبری فرمودند ظرفیت انقلاب اسلامی و توان انقلاب اسلامی را به تمام دنیا نشان داد و از این روح با عظمت حاج قاسم وشهدا که طبق آیه محکم قرآنی ((ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء)) شهدا نمرداه اند و در میان شما هستند.

 

وی افزود: ما باید از ظرفیت عظیم حاج قاسم در تببین مبانی انقلاب و در تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی که به نوعی همان امتداد اجتماعی و سیاسی مکتب امام راحل است و انسانی است که در مکتب امام تربیت یافت و با این تربیت ناب به  تمام مکاتب شرقی و غربی  مبانی و روش های آنان خط بطلان کشید .

 

کد خبر 1132404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha