محفل انس با قرآن کریم در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار شد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن و عترت همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دل ها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: در این محفل قرآنی که مسئولان شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم و اهالی ولایتمدار بخش لاهرود حضور داشتند، قاریان ممتاز و برجسته به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

 

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این مراسم از قاریان نوجوان دانش آموزی عضو کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) با اهدای کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

 

اسبری بیان داشت: حجت الاسلام « محمد عابدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مشگین شهر طی سخنانی به بیان ابعاد فتنه سال 1388 و هوشیاری و بصیرت ملت ایران در برابر اهداف شوم دشمن پرداخت.

 

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران در روز 9 دی یکبار دیگر با حضور حماسی خود در صحنه، ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل و رهبری، جواب دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب دادند.

 

اسبری اذعان داشت: پخش نماهنگ، شعار بر علیه توطئه های داخلی و استکبار جهانی توسط حاضرین و پذیرایی از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

 

وی تصریح کرد: برگزاری چنین محافل نورانی که مزین و متبرک به کلام الهی است، گام موثری در گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی و خط بطلان بر توطئه های شیطنت آمیز دشمنان بوده و موجبات تقویت و تحکیم باورهای دینی آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را فراهم می سازد.

 

اسبری یادآور شد: امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود به نوادگان و اعقاب امام موسی کاظم (ع) منسوب است و آستان مقدس این امامزاده در فاصله 18 کیلومتری شهرستان مشگین شهر مورد استقبال قاریان ممتاز و برجسته کشوری و زائران و شیفتگان اهل بیت از اقصی نقاط میهن اسلامی است.

 

کد خبر 1132410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha