۹ دی‌ ،به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده است

محمدی، گفت: ۹ دی‌ ، به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده و مردم در فتنه ۸۸ با وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود، حمایت و پشتیبانی‌شان را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 احمد محمدی با گرامیداشت ۹دی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  ۹ دی تجلی غیرت دینی ملتی  در برابر جنگ احزاب و تجلی آیات فراوانی از قرآن کریم بود و ما فراموش نکرده ایم که این مردان و زنان توانستند این فتنه را خنثی کنند.

 

 

جانشین ومعاون فرهنگی و امور اجتماعی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در کرمانشاه  افزود: این روز یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

وی بابیان اینکه حماسه ۹دي تمام محاسبات دشمن را به هم ريخت ، خاطر نشان کرد:  دشمن در جريان انتخابات دهم رياست جمهوري با استفاده از بغض، كينه و بي بصيرتي برخي عوامل داخلي و با عقبه اي بسيار حساب شده و برنامه ريزي شده وارد صحنه شد تا نقشه هاي شوم خود را
عملي كند . اما سيل خروشان مردم آنان را زمين گير  و اقتدار و محبوبيت نظام اسلامي بار ديگر را به رخ جهانيان كشيد .

 

محمدی با اشاره به اینکه  امسال نیز ۹ دی مقارن شده است با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانشان ،تصریح کرد:  با مطالعه وبررسی سیره و منش آن بزرگوار در می‌یابیم که تبعیت از رهبری در مکتبشان موج می‌زند و این نگاه آنان الگو و نمونه بارزی در این زمینه ماندگار خواهد بود برای ادامه دهندگان راه آن بزرگ مرد.

 

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور سنت کرمانشاه با اشاره به رمز موفقیت های ايران اسلامى در ۴ دهه گذشته اظهار کرد: وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از رهبری  رمز موفقیت ملت ایران است و کشورما توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.

 

وی گفت:  پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند وهمه ما باید قدر دان این ملت بزرگ وفهیم وبصیر باشیم که هیچ گاه از آرمان‌های نظام اسلامی کوتاه نیامدند.

کد خبر 1132411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha