۹دی، میثاق دوباره ملت با ولایت است

حجت الاسلام شاهرخی، بصیرت و دشمن شناسی را چراغ راه تشخیص حق از باطل دانست وگفت: ۹دی ماه، تجلی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و میثاق دوباره با ولایت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « احمد رضا شاهرخی» امروز(9دی) در حاشیه همایش بزرگداشت حماسه 9دی، در سخنانی اظهار داشت:  بصیرت و دشمن شناسی چراغ راه تشخیص حق از باطل است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،  با بیان اینکه  بصیرت مهم ترین عنصر در دشمن شناسی و مقابله با دشمنان است،افزود: حماسه مردمی 9 دی، تجلی بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و میثاق دوباره مردم با ولایت و آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: بصیرت، هوشمندی، آگاهی و پیروی از آموزه های فاطمی یک ضرورت و در غبار فتنه پیروی از امام زمان(عج) و حق از باطل تشخیص داده شده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: حماسه نهم دی نشان داد مردم آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی را می‌شناسند و حاضر هستند جان خود را تقدیم کنند.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌گری در هر دوره خود را به شکل جدید نشان می دهد، افزود: دشمنان هر بار در قالب توطئه ای برای ضربه زدن به انقلاب و ملت ایران تلاش می کنند وهوشیاری و بصیرت مردم مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان، افزود: در این شرایط باید مبارزه با فساد و تلاش جهادی در راستای رفع مشکلات مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های کشور بی‌شمار است، افزود: باید از ظرفیت های گسترده کشور برای تقویت خدمت رسانی به مردم و رفع تنگاها بهره گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز از نظر نظامی در قله اقتدار ایستاده ایم، خاطرنشان کرد: در سایه برنامه ریزی صحیح  و عملکرد جهادی و انقلابی می‌توانیم پیشرفت اقتصادی را رقم بزنیم.

 

حجت الاسلام شاهرخی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی اسوه ولایت پذیری و عملکرد انقلاب بود.

کد خبر 1132415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha