برنامه های دهه فجر نشاط آفرین وبا محوریت مردم برگزار شود

اکرمی گفت: برنامه های دهه فجر باید نشاط آفرین و امید بخش و با محوریت مردم برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» در نشست ستاد دهه فجر استان مرکزی با اشاره به اینکه 22 بهمن و ایام الله دهه فجر برگ زرینی در تاریخ انقلاب و تعلق به همه ملت ایران است، گفت: برنامه های این دهه باید با حضور گسترده اقشار مختلف و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، بر برنامه ریزی و تلاش در راستای هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این ایام و همدلی و همراهی مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: مردم همواره از ابتدای انقلاب در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی حضور داشته و بار اصلی انقلاب اسلامی همواره بر دوش مردم بوده است و امروز نیز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید رنگ و بوی مردمی داشته باشد.

 

وی بر برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های خلاقانه، فاخر و نشاط آور در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید با رویکرد خدمت واقعی به جامعه و مردم باشد.

 

برپایی راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف استان

 

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام « عباس دانشی» نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال این استان تاکنون بر اساس شرایط فعلی کرونا پیش‌بینی شده است، گفت: در صورت تغییر وضعیت کرونایی، برنامه‌ها بر اساس نظر ستاد مدیریت کرونا برگزار می‌شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه آخرین راهپیمایی ۲۲ بهمن استان مرکزی مربوط به سال ۹۸ و قبل از همه گیری کرونا است، افزود: در ۲ سال گذشته شیوع کرونا اجازه برگزاری این برنامه مردمی را نداد، اما آیین‌های دیگری به صورت باشکوه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال استان مرکزی در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی ۱۲ شهرستان این استان برگزار می شود، افزود: در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی، کمیته ۲۲ گانه این ستاد مصوب و در خصوص برنامه‌های مختلف کمیته‌ها بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1132438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha