نمایشگاه «مازونی سره» در دهه فجر برپا می شود

قاسمی طوسی از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان مازندران تحت عنوان « مازونی سره» همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» صبح امروز پنجشنبه(۹دی) در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در استانداری مازندران برگزار شد ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی، اظهار کرد: نهم دی ماه، نماد عزت و استقلال و بصیرت ملت ایران اسلامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

 

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان مازندران تحت عنوان « مازونی سره» در شهرستان قائم شهر در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: فرمانداران دیگر شهرستان ها بویژه ساری اهتمام ویژه برای برگزاری این نمایشگاه در شهرهای خود داشته باشند.

 

 

وی افزود: در این نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای زنان این استان به نمایش گذاشته می شود و اجرای موسیقی سنتی و محلی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با برگزاری این نمایشگاه اجرا می شود.

 

 

قاسمی طوسی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در حوزه بانوان برای این دهه در دستور کار قرار گرفت، گفت: اجرای برنامه در محله های کم برخوردار از دیگر برنانه های امور بانوان محسوب می شود.

 

 

وی افزود: در این دهه محلات کم برخوردار از برنامه های فرهنگی و اجتماعی برخوردار می شوند.

کد خبر 1132440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha