سد اراده پولادین ملت توطئه براندازی نرم دشمن را نقش برآب کرد

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با اشاره به فتنه های مختلف دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، گفت: سد اراده پولادین ملت توطئه براندازی نرم دشمن را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین « علی شیرازی » در اجتماع بزرگداشت حماسه 9 دی در ساحل بندرعباس به تشریح تاریخچه شکل گیری انقلاب و حوادث پس از آن پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری حکیمی زمان شناس از سال 42 کلید خورد و در بهمن 57 به ثمر نشست و برای همیشه به حاکمیت طاغوت در کشور پایان داد.

 

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع قدرت های استکباری به مخاطره افتاد، افزود: استکبار که همواره از ترویج ارزش های اسلامی و عزتمندی ملت ایران عصبانی بوده است پس از پیروزی انقلاب با فتنه انگیزی درصدد شکست دادن نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با یادآوری اینکه دشمن پس از شکست در جنگ سخت، از سال 65 فتنه های مختلفی را علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد، گفت: فتنه سال 88 با الگوگیری از طرح براندازی در اتحاد جماهیر شوروی کلید زد که سد اراده پولادین ملت دشمن را ناکام گذاشت.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نوکری و خادمی این مردم را کنند، افزود: ملت ایران قریب به ۴۳ سال پای انقلاب ایستاده است و خون داده و شهید داده و مبارزه کرده و استکبار را به زانو درآورده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با ذکر این نکته که مسئولان باید بدانند که ما بدون مردم هیچ کاره‌ایم، عنوان کرد: ۹ دی به معنای حقیقت حضور مردم برای شکستن کمر فتنه و حمایت از نظام دینی و پشتیبانی از ولایت است.

 

وی با بیان اینکه  مسئولان باید مشکلات مردم را رفع کرده و سختی‌ها را بگشایند، گفت: مسئولان اگر مانند مردم زندگی کنند، بسیاری مشکلات حل خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1132451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha