بصیرت مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه هاست

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت:بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه ها است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام« محمدرضا تویسرکانی» در برنامه گرامیداشت حماسه ۹دی همایش بزرگ پایوران سپاه استان سمنان در حسينيه شهداي گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد با اشاره به آرمان های انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی بدنبال احیای ارزش های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه  مادی و معنوی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج افزود:در بیانیه گام دوم انقلاب هفت عرصه مشخص شده است که اولین عرصه ، علم و دانش است و پرچم دار این عرصه مقام معظم رهبری است و امروز ما جزو کشورهای برتر در حوزه علم و تکنولوژی هستیم.

 

وی افزود:جوانان بسيجي و انقلابی با تکنولوژی بومی توانسته اند تحریم های دشمنان را خنثی کنند،ما باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم.تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب است‌.ما در سایه تحقق این عرصه موفق خواهیم شد تا خوب زندگی کنیم.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس گفت: چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان هاي ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه دشمنان گفت: ۹دی اوج برنامه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بود  که توانستد در برابر فتنه گران بایستند و از کیان رای مردم دفاع کنند و جریان فتنه بزرگترین خیانت را به مردم و انقلاب داشته است.

 

وی با  اشاره نقش ولایت فقیه گفت:  تا زمانی که ولایت فقیه باشد دیکتاتوری و استبداد در جامعه بوجود نخواهد آمد.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به چرایی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، تاکید کرد: یکی از آرمان‌هایی که انقلاب اسلامی حول آن شکل گرفت در واقع احیای ارزش‌های الهی در جامعه بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه یکی از هدف‌های انقلاب احیای ارزش‌های الهی برای طی مسیر انسان‌ها در آن به سمت سعادتمندی در آخرت محسوب می‌شود، افزود: در این مسیر و بعد از انقلاب اسلامی شاهد هستیم که چه دستاوردهای درخشانی برای ایران اسلامی به دست همین جوانان متدین و مؤمن و انقلابی رقم خورده است.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان ایرانی، بسیج و انقلابی توانسته با اراده شأن و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند، اظهارکرد: رشادت‌های دل‌بستگان انقلاب در دوران‌های مختلفی همچون دفاع مقدس، امروز نیز در جهاد علمی و تبیینی و جنگ نرم تداوم یافته است.

 

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی مردم عامل حفظ انقلاب در برابر فتنه‌ها است که از سوی دشمنان یکی پس از دیگری بر ملت ما تحمیل می‌شوند، گفت: دشمنان به محضی که در یک جبهه شکست می‌خورند بار دیگر از جای دیگر هجوم خود را آغاز می‌کنند و باید هوشیار بود.

کد خبر 1132453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha