فعالان فرهنگی بصیرت را در جامعه تبیین کنند

سقاء گفت: فعالان فرهنگی وظیفه خطیر گسترش و تبیین بصیرت را در جامعه دارند و باید در این راستا فعالیت های فرهنگی خود را برنامه ریزی و بسط دهند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان فرهنگی وظیفه خطیر گسترش و تبیین بصیرت را در جامعه دارند و باید در این راستا فعالیت های فرهنگی خود را برنامه ریزی و بسط دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همه اقشار جامعه به بصیرت نیاز دارند و باید مراکز فرهنگی برنامه ریزی کلان در این زمینه داشته باشند تا با تدابیر فرهنگی موجب نشر بصیرت در جامعه شوند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: 9 دی ماه به عنوان روز نمادین بصیرت ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و شاهد هستیم که دشمنان اسلام و انقلاب با فتنه های که از انتخابات 88 به راه انداخته بودند در این روز خاموش شد.

 

سقاء عنوان کرد: فعالان کانون های مساجد مصادف با روز نهم دی ماه با حضور در مزار شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: برنامه های بصیرت افزایی و نشست های روشنگری در کانون های مساجد تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: نوجوانان و جوانان به عنوان پرچمداران این انقلاب در مناسبت های ملی و مذهبی حضور چشمگیری دارند و تلاش می کنند تا خاطره شهدا به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند.

 

کد خبر 1132456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha