ملت ایران اسلامی، در نهم دی بلوغ سیاسی و فتنه شناسی خود را ثابت کردند/ بصیرت، چراغ راه تشخیص فتنه

بهرام نیا با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ تجلی بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رساندند و تار و پود فتنه را در هم تنیدند، گفت: بصیرت چراغ راه تشخیص فتنه و مه شکن فضای غبارآلود فتنه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  استاندار ایلام، صبح امروز(۹ دی) در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مصلی بزرگ امام خمینی( ره ) این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و سه هزار شهید استان،اظهار کرد: سردار سلیمانی محبوب همه مردم دنیا و همه کسانی که دلشان  در گروی اعتلای اسلام و نظام اسلامی است.

 

«حسن بهرام نیا» افزود: مردم استان ایلام در مراسم نهم دی ماه و امروز برای اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی فتنه، مصمم، با اراده پولادین و عزم جزم شده در صفوف به هم پیوسته، در مصلی شهر ایلام به‌عنوان نماد مردم استان و شهر ایلام در برائت از فتنه گران شرکت کردند که جای تقدیر دارد.

 

وی ابراز کرد: به واسطه این حضور معنوی و پرشور‌، از خداوند متعال استمداد می طلببم که توفیقات، سلامت و صحت  مقام معظم رهبری را روز به روز بیافزاید،  مقام معظم رهبری به عنوان تکیه گاه مردم و نظام اسلامی است، هر وقت و در هر حال، که احساس نیاز به این تکیه ماه می کنیم، یک امید و‌ نشاطی به واسطه نایب و ناجی خلف امام راحل،  در سپهر حغرافیای ایران اسلامی در تک‌تک افراد جامعه احساس و لمس می کنیم.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه نهم دی ماه توطئه های دشمنان را در فتنه ۸۸  به یاس و تا امیدی تبدیل کردند، ابراز کرد: مردم ایلام در سال ۸۸ تجلی بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رساندند و تار و پود فتنه را در هم تنیدند.

 

وی با اشاره به اینکه تشخیص حق از باطل در فتنه بسیار سخت است، افزود: فتنه در واقع یک گرد و غباری را ایجاد می کند که تشخیص سره از ناسره بسیار سخت و دشوار است و در واقع به صورت مرموز ایجاد و همه چیز از دید پنهان می شود، تنها چیزی که می تواند این مه را از بین ببرد، چراغ مه شکن است، چراغ راه تشخیص فتنه هم بصیرت است.

 

بهرام نیا با تقدیر از ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم استان ایلام  در خلق حماسه نهم دی ماه، یادآور شد: مردم استان ایلام در هشتم دی ماه سال ۸۸ و یک روز قبل از نهم دی، بلوغ سیاسی فتنه شناسی، تجلی وحدت و انسجام در دفاع از حق و حقیقت و ولایتمداری خود  را اثبات با شکوه هر چه تمام تر به رخ دشمنان کشیدند.

 

 

کد خبر 1132486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha