نهم دی دستاورد و مصداق بارز جهاد تبیین است/ عاشورای حسینی مولفه قدرت ملت ایران

سردار نائینی با بیان اینکه نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا، اراده و عظمت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است، گفت: جهاد تببین، جنگ تحریف را شکست می دهد، اگر جهاد تبیین نباشد جریان فتنه در فضای غبارآلود موج سواری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور، صبح امروز(۹ دی) در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد:مردم ایلام پیشتاز در مبارزه با فتنه و رقم زدن حماسه نهم دی بوده اند.

 

سردار  «علی محمد نائینی» با بیان اینکه با شهادت شهید شلیمانی همه قلب ها تپید و همه با این مرد بزرگ الهی احساس غرور و عزت کردند، افزود:  اخلاص، سرباز کامل ولایت بودن، شجاعت و تدبیر، روحیه مردمی و در یک کلام شخصیت جامع او، همه ملت و دیگر ملت های آزاده جهان را به تشیع و بدرقه آن سردار بزرگ اسلام آورد.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی هویت ملت ایران اسلامی است، ابراز کرد: شهادت سردرا سلیمانی تراز مقاومت را افزایش داد، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سردار سلیمانی یک راه و مکتب بود و به تعبیر سید حسن نصرالله، شهید سلیمانی به تنهایی یک امت اسلامی بود.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور با اشاره به  قدرت بسیج دهندگی همه سلایق و شکل دادن به یک ارتش بدون مرز در منطقه از دستاوردهای مجاهدت های سردار سلیمانی بود، گفت: شهادت این سردار بزرگ، چهره واقعی وحشی و جنایتکار آمریکا را آشکار کرد، فریاد خروج  آمریکا از منظقه با شهادت سردار سلیمانی، جدی و جلوه گر شد.

 

سردار نائینی با بیان اینکه سرزمین ایلام، سرزمینی مجاهدت ها و شهادت است و باید از همه قهرمان های این سرزمین یاد کرد، تصریح کرد: مردم ایلام و عشایر منطقه ‌به‌ کمک مجاهدین در صحنه این منطقه، مجاهدت کردند، مردم ایلام تاریخ پر حماسه و تحسین برانگیزی دارد و روایت مجاهدت های مردم ایلام بسیار غرورآفرین است.

 

وی یادآور شد:  ۲۶۰ تهاجم هوایی و زمینی به استان ایلام در دوران دفاع مقدس توسط رژیم بعثی صورت گرفت، مردم ایلام بیش از ۳ هزار شهید را تقدیم آرمان های نظام اسلامی کردند، ۶۰ هزار بسیجی در دوران دفاع مقدس، ۳۳۷ آزاده، برگزاری بیش از ۴۸ عملیات در مرزهای این استان،  بیش از  ۱۲ هزار جانباز بخش هایی از کارنامه درخشان و از مجاهدت های مردم ایلام است.

 

سردار نائینی با بیان اینکه نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا، اراده و عظمت  و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است، ابراز کرد:  نهم دی برای پاسخ به یک جنگ بسیار پیچیده، تمام عیار و خطرناک بود که با حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه نقش بر آب شد.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور با اشاره به اینکه حرکت مردم در نهم دی، در فضای فتنه گونه و غبارآلود رخ داد، گفت: در فتنه ۸۸دشمن با تمام داشته ها و توانمندی های خود به صحنه آمد، اما مردم ایران اسلامی عاشورایی بودن، بصیرت و آگاهی به زمان و موقعیت شناسی  خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه  نهم دی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که جایگاه ویژه ای در بین این ایام دارد، افزود: امروز جنگ، جنگ روایت ها است و مهمات این جنگ، تولید محتوا و روایت است، دشمن در فضای جنگ نرم و فتنه گونه در تلاش است با به دست گرفتن حوادث تاریخی و استفاده از رسانه های نوظهور، به دنبال تحریف روایت ها است.

 

سردار نائینی با اشاره به اینکه متاسفانه دستگاه های تبلیغی، رسانه ای و آموزشی ما کمتر به تبیین حماسه نهم دی و فتنه ۸۸پرداخته اند، گفت: ۴۰ میلیون نفر در حماسه نهم دی، یکپارچه و منسجم یک خروش عاشورایی علیه یک توطئه عظیم نشان، دادند، حرکت مردم در نهم دی، تجلی عنایت الهی، ارداه مردم، دشمن شناسی،  همبستگی ملی و بصیرت مردم است.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور با بیان اینکه نهم دی به قدرت های جهانی پیام داد که مردم ایران اسلامی هیچ کار و توطئه آنها را بدون پاسخ نمی گذارند، یادآور شد: عده ای سعی می کنند که فتنه ۸۸ را به یک حادثه عادی سیاسی تحریف کنند و با روایت های مخدوش، می خواهند عظمت کار مردم در خلق حماسه نهم دی تقلیل دهند.

 

وی گفت: اگر جریان فتنه  به درستی تبیین نشود، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تحریف و دروغ، با عملیات روانی و تحریف و روایت های خود را انتقال خواهند داد و به تعبیر مقام معظم رهبری  جای ظالم و مظلوم عوض خواهد شد و بر این اساس به دست گرفتن روایت فتنه ۸۸ و خلق حماسه نهم دی، یک کار جهادی و انقلابی است.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور  با بیان اینکه تحریف روایت های یکی از ابعاد مهم جنگ نرم است، افزود: این جنگ، مکتب حاج قاسم سلیمانی و همه حوادث تاریخی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده است، این جنگ برای درهم شکستن اراده ها، مقاومت و همبستگی و مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل است.

 

سردار نائینی  با اشاره به اینکه روایت نهم دی بدون پرداختن به فتنه بی معناست، ابراز کرد: باید مشخص شود که حرکت مردم در نهم دی در پاسخ به چه چیزی بود، واکنش مردم متناسب با آن خطری بود که دیده شد، حماسه نهم دی در سی سال قبل آن تکرار نشده بود، حتی خبرنگاران خارجی هم عظمت آن را بی نظیر ارزیابی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی به سرعت و با بصیرت به در پاسخ به فتنه ۸۸ در نهم دی صحنه آمدند تا بگویند که ما پای انقلاب و نظام و رهبری هستیم، یادآور شد: پیام های مردم و دست نوشته های مردم در یک اجتماع بزرگ که خودجوش بود، طومار فتنه را در هم پیچید و مردم ایران اسلامی را عاشورایی به میدان آورد.

 

رئیس ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی کشور  با بیان اینکه  عاشورای حسینی مولفه قدرت نظام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در نهم دی هر کس که دل در گرو عاشورا و امام حسین(ع) داشت در صحنه حضور پیدا کرد.

 

سردار نائینی با بیان اینکه جهاد تببین، جنگ تحریف را شکست می دهد، گفت: اگر جهاد تبیین نباشد جریان فتنه در فضای غبارآلود موج سواری می کند، امیدواری دشمنان نظام به فروپاشی از درون و برخی از جریانات داخلی بود.

 

وی بیان کرد: خسارت های متعدد مالی، تخریب شخصیت ها، بازی با حیثیت نظام و افزایش امید به دشمن برای تشدید فشارها و تحریم ها بر ملت ایران اسلامی، مهم ترین خسارت های فتنه  ۸۸ بوده است، نهم دی نشان  داد که اگر تبیین دست و به موقع انجام شود، مردم راه را پیدا می کنند، نهم دی یک از مصادیق بارز و دستاوردهای جهاد تبیین است.


 

 

کد خبر 1132506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha