نکا میزبان دو شهید گمنام در ایام فاطمیه است

نجفی با اشاره به اینکه نکا میزبان دو شهید گمنام در ایام فاطمیه است، گفت: این شهدا بعد از آیین وداع و تشییع در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می شوند.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهید گمنام عضو هر خانواده ای ایبرانی است و با ورود به هر شهر و دیار نمی توان گفت که گمنام است چرا که اکنون در هر شهری خانواده دارد و خوشنام است.

 

فرمانده سپاه نکا افزود: شهدای گمنام متعلق به همه خانواده ها هستند و مردم شهیدپرور نکا که همواره وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند همواره در ادامه راه شهدا استوار ایستاده اند و به ارزش های انقلاب پایبند هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: یکبار دیگردر دهه بصیرت و ایام فاطمیه مردم شهیدپرور نکا میزبان دو آلاله زهرایی هستند و همچنان که در 42 سال گذشته در مسیر انقلاب و ارزش های نظام بودند در ادامه راه هم استوار ایستاده اند.

 

نجفی گفت: برنامه های سوگواره فاطمی و مکتب سلیمانی امسال همزمان با ورود دو شهید خوشنام به نکاست و آیین وداع با شهدا سه شنبه شب 14 دی ماه برگزار و مراسم تشییع پنجشنبه 16 دی ماه همزمان با شهادن حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه نکا یادآور شد: تشییع شهدای خوشنام در نکا از مقابل سپاه تا میدان جانبازان برگزار و 2 شهید در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می شوند.

کد خبر 1132508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha