فعالیت کمیته امداد استان در جهت کاهش فقر بوده است

آسوده گفت: مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد، کاهش فقر و افزایش سنت حسنه انفاق، تفویض اختیار موثر و کارآمد به مردم برای خدمت رسانی به نيازمندان، افزایش قدرت ریسک و خلاقیت در منابع انسانی و تعامل جند وجهی از موضوعاتی بوده که این نهاد دنبال کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» پنج شنبه (9 دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در زائرسرای کرامت مشهد، با اشاره به ۹دیماه به عنوان روز بصیرت بیان کرد: ۹ دی روزی که مردم بصیر و انقلابی، گوش به فرمان ولی فقیه با افق دید انقلاب ظهور کنار هم جمع شدند و مانند سیل خروشان فتنه را درهم پیچیده و از  خاشاکی که قصد ایجاد چالش در انقلاب را داشتند، جلوگیری کردند. 

 

مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان رضوی از سردار دلها نام برد و ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی بزرگ بود وی در زمان حیات خود نخواست تا شناخته شود و بعد از مرگ خود نیز نخواست تا برسنگ قبرش نام سردار سپهبد را بنویسند و این برای ما درس است.

 

وی تصریح کرد: سه مناسبت نهم دی، 13 دی و ایام فاطمیه چیزی که در همه اینها مشترک است بحث ولایتمداری است، آن روز حضرت زهرا(س) باید از ولایت دفاع می کردند و امروز مردم از ولایت دفاع می کنند که تقارن این ایام باهم همه حول محور ولایت است. 

 

آسوده به ارائه خدمت و ادای وظیفه به محرومین از ابتدای سال ۹۷ تاکنون اشاره کرد و افزود: موضوعات مختلفی مانند مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد، کاهش فقر و افزایش سنت حسنه انفاق، تفویض اختیار موثر و کارآمد به مردم برای خدمت رسانی به نيازمندان، افزایش قدرت ریسک و خلاقیت در منابع انسانی و تعامل جند وجهی از جمله کارهایی یود، که درمدت خدمت مدنظر بود. 

 

وی مدیریت در سازمان را امانت خواند و گفت: حل مسأله نیازمند، بدون اینکه فقط رفع تکلیف باشد، به عنوان یک اقدام مهم و اساسی در رأس برنامه‌ های کاری کمیته امداد و فعالیت‌های تیمی مطرح بوده و است. 

 

مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در بیش از ۵۰ اداره و واحدهای کمیته امداد استان، امدادگران به صورت انقلابی  ارائه خدمات داشتند،  یادآور شد: از همراهی همه مسئولان، دستگاه‌ها، خیران و رسانه ها که به عنوان مددکار رسانه ای بودند تقدیر و تشکر کرد. 

 

شایان ذکر است؛ در این مراسم از خدمات حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تقدیر شد و رضا سلم آبادی که پیش از این  به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد خراسان جنوبی، ارائه خدمت می کرده، به سمت مدیرکل این نهاد در خراسان رضوی معرفی شد.

کد خبر 1132525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha