دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف خود از بی بصیرتی برخی افراد استفاده می کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمنان اسلام از کسانی استفاده می کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی و ایام الله دهه بصیرت پیش از ظهر امروز در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزات دفاع، امام جمعه موقت، فرماندار و آحاد مردم ولایتمدار شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقا جان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع مردم دیار 15خرداد شهرستان ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین گفت:شما مردم شما پیشگامان نهضت بزرگ اسلامی هستید امروز مفتخرم حضور در جمع شما کفن پوش حضور داشته باشم.
وی افزود: تصاویر شما کفن پوش و انعکاس آن در رسانه های دنیا این سوال را ایجاد خواهد کرد که این کفن پوشی برای چه هست اما دنیا بداند، این کفن پوشی ها در دیار 15خرداد  برای دفاع از اسلام و قرآن است و باز هم نشان دادید در دفاع ولایت از حاضر هستید جان خود را فدا کنید همچنان که در واقعه 15خرداد سال 42 این اتقاق رخ افتاد که امام خمینی(ره) آن را رویداد را  بعنوان یوم الله یاد می کنند.
حجت الاسلام آقاجان پور 15خرداد سال 42 را سند ولایتمداری مردم ورامین دانست و تصریح کرد: در سال 1342 مردم ورامین کفن پوش برای دفاع از نهضت امام حرکت کردند و در مقابل گلوله ایستادند و دست از ولایت مداری خود بر نداشتند.مردم شریف حق بزرگی در نهضت اسلامی و پیروزی اسلام دارند، در دوران ستمشاهی چه بر سر این ملت آمد و شاهان با ظلم خود مردم را در تنگنا قرار داده بودند و در قبال بیگانگان غلام حلقه به گوش بودند و این سبب قیام مردم آزادی خواه ایران شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزات دفاع ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی برای اولین در ایران حاکمیت دینی بر این کشور حاکم شد و بعد از پیروزی انقلاب دشمنان وقتی منافع خود را در خطر دیدند به ایران حمله کردند و مردم ایران زیر بمباران قرار دادند همین دشمنان خفقان گرفتند، ولی با وجود مردم با بصیرتی مانند ورامین نگذاشتیم یک وجب از خاک این کشور از دست برود.
وی در خصوص حماسه یوم الله 9دی و حوادث آن بیان داشت: در فتنه سال 88 دشمنان ما با فتنه جویان هماهنگ شدند، صف ها و صفبندی ها معلوم بود و وقتی مردم این جریان را دیدند، از پیر و جوان آماده دفاع از کشور شدند.
حجت الاسلام آقا جان پور فتنه سال 1388 را پیچیده و بر اساس نقشه اتاق فکر دشمنان در خارج از کشور دانست و گفت: در فتنه سال 88 صف تشخیص بین دوست و دشمن مشکل بود و کسانی که علم دفاع از ولایت و اسلام را بدست گرفتند بسیار مخلص بودندو این بصیرت بود که به این ویژگی حرمت داد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: دشمنان اسلام از کسانی استفاده می کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند و مانند صحرای کربلا شد همانی که سر فرزند پیامبر(ص) را از بدن جدا می کنند و اهلبیت او را اسیر می کنند اما مردم ایران اسلامی با مردم عصر اسلام تفاوت داشتند و نگذاشتند حوادث صدر اسلام تکرار شود.
وی در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها بیان داشت: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مقابله با اشرار نقش آفرینی کرد اما باز هم برای دفاع از مظلومان شب و روز خود را گذاشته بود برای اینکه دفاع از اسلام و قرآن مرز و بوم نمی شناسد در حالی که برخی ها همین دفاع را لازم نمی دانستند اما اکنون می فهمند این دفاع چقدر با ارزش بود.
حجت الاسلام آقا جان پور در پایان عنوان کرد: خط مقدم دفاع از کشور در زمان حمله داعش کشورهای حوزه مقاومت بود و اگر در حوزه موفق نمی شدیم  باید در استان های ایران می جنگیدیم.

لازم به ذکراست، در پایان این مراسم از تمثال شهدای ده دی سال ۱۳۵۷ شهرستان رونمایی شد و از خانواده های معظم این شهدا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1132532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha