دشمنان برای فتنه سال ۸۸  از ۱۵ سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودند

جوانی ، گفت: دشمنان برای فتنه سال ۸۸ از ۱۵ سال قبل برنامه‌ریزی کرده و قدرت تشخیص مردم را نشانه گرفته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،در مراسم گرامیداشت دوازدهمین سالروز ۹ دی و دهه بصیرت امروز پنجشنبه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، فرماندهان، مدیران، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد.

 

 سردار یدالله جوانی گفت: وقتی دشمن با اجرای انواع توطئه‌ها برای شکست ما موفق نشد، برای به خیابان کشاندن مردم برنامه‌ریزی کرد اما این مردم در حماسه ماندگار ۹ دی و به صورت خودجوش تمام نقشه‌های آنها را خنثی کردند و این درحالی بود که فتنه سال ۸۸ مانند سایر توطئه‌های دشمن نبود و طوری طراحی شده بود که خود آنها ذره‌ای در پیروزی خود شک نداشتند و دشمنان معتقد بودند جمهوری اسلامی پایان سال ۸۸ را تجربه نخواهد کرد.

 

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا زمانی که در صحنه باشیم خداوند وعده نصرت داده است و این انقلاب قطعاً متصل به ظهور می‌شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز گام دوم انقلاب را بر همین اساس تدوین کردند.

 

وی خاطر نشان کرد:در سال ۸۸ دشمنان برخی از مردم رده متوسط به بالا را بر علیه نظام شوراند و به خیابان کشاندند  سایر مردم و اقشار محروم در ۹ دی این توطئه را خنثی کردند اما امروز قصد دارند با تحریم‌های ظالمانه و فشارهای متعدد از همه جهت معیشت مردم را نشانه بگیرند تا همان مردم را هم نسبت به نظام بدبین کرده و در مقابل نظام اسلامی قرار دهند بنابراین همه این مشکلات و دشمنی‌های به این دلیل است که آمریکا می‌خواهد ایران در برابر آنها زانو بزند و مشکل آنها با اسلام است.

 

جوانی تصریح  کرد: دشمن به دنبال تصویرسازی غلط از نظام و رهبری در ذهن مردم است و روی موضوعاتی متمرکز است تا در ذهن مردم بد ترسیم شود که در این مورد هم امروز ما به جهاد تبیین نیازمندیم تا با فکر انقلابی بتوانیم این نقشه‌ها را خنثی و از منابع خدادادی کشور استفاده کنیم.

 

 

 

کد خبر 1132549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha