نماینده ولی فقیه درمازندران بر پیکرشهید «مهران شوری زاده» نماز اقامه کرد

آیین تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهید مدافع امنیت «مهران شوری زاده» به امامت نماینده ولی فقیه در استان مازندران و با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولان استانی در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید«مهران شوری زاده» بر پیکر این شهید مدافع امنیت نماز میت اقامه کرد.

 

«محمود حسینی پور» استاندار مازندران، «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در این مراسم معنوی که با آئین گرامیداشت حماسه ۹دی در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، حضور داشتند.

 

شهید شوری زاده به همراه محسن کیخوایی از رزمندگان قرارگاه قدس پنجم در حین انجام ماموریت در منطقه عمومی زاهدان به شهادت رسید. و پیکر مطهر این شهید بزرگوار عصر روز گذشته از فرودگاه گرگان به حسینیه عاشقان کربلای ساری برای برگزاری مراسم شب وداع، منتقل شد.

 

 شهید شوری زاده اصالتا اهل سیستان و بلوچستان  است، اما خانواده این شهید ساکن ساری هستند و به درخواست خانواده شهید در ساری تشیع و تدفین شد.

 

 

 

کد خبر 1132564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha