نهم دی ماه روز بصیرت وتجدید بیعت با ولایت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم در گرامیداشت آئین گرامیداشت نهم دی در دهلران، گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت، آرمان های امام راحل، انقلاب و شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در مراسم 9دی که در مسجد جامع دهلران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به القائات دشمن بر روی جوانان در فضای مجازی مبنی بر اینکه قبل از انقلاب وضعیت بهتر بود، اظهار کرد: نسل جوان باید بداند، قبل از انقلاب یک استان تحت عنوان بحرین تقدیم اعراب شد.

 

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز به برکت اندیشه های بنیانگذار انقلاب و رهبری و اندیشه های بلند سردار سلیمانی به عنوان لیدر نظام در حوزه های امنیتی و دفاعی، گستره قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مدیترانه پیش رفته و محور مقاومت باعث افتخار ما در تاریخ شد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دهلران به نمایان شدن قدرت نظام اشاره کرد و افزود: ما در اوج قدرت سیاسی آمریکا با حضور ترامپ، پهباد آنان را زمین گیر کردیم و دشمن جرات پاسخگویی نداشت.

 

وی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی  برای اولین بار در تاریخ پایگاه های آمریکا در عین الاسد هدف حملات موشکی ایران قرار گرفت و دشمن توان و جرات هیچ عکس العملی را نداشت و تسلیم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

 

صادقی بر لزوم تبیین اندیشه های سردار سلیمانی در جامعه و نسل جوان تاکید و افزود: آینده از آن ماست و باید با روحیه جهادی و خدمت صادقانه امید را در دل جامعه زنده و از یاس و ناامیدی پرهیز و با کار و خدمت صادقانه گره از مشکلات مردم و جامعه گشود.

 

وی با اشاره به برنامه های تدوین شده برای توسعه شهرستان مرزی دهلران با داشتن ظرفیت های متنوع، خاطرنشان کرد: در آینده فصل جدیدی از کار و تلاش و سازندگی در شهرستان رقم می خورد.

 

کد خبر 1132568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha