اهدای یک دستگاه دیالیز توسط خیر تهرانی  به بیمارستان دهلران

سرپرست بیمارستان شهدا دهلران گفت: یک خیر تهرانی دستگاه دیالیزی را به ارزش ۶۰۰میلیون ریال به بیمارستان شهدا دهلران اهدا کرد.

«معصومه نیازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های انجام شده معاونت غذا و دارو ومجموعه همکاران دیگر یک دستگاه دیالیز گمبرو جهت ارایه خدمات بهینه به بیماران دیالیزی شهرستان توسط یک خیرتهرانی اهدا شده است.

 

وی گفت: بخش دیالیز بیمارستان شهدا دارای 8تخت است که از این تعداد 7تخت برای بیماران دیالیزی و یک تخت بیماران تلاسمی استفاده می شود.

 

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران ادامه داد: با تلاش مجموعه همکاران، 14 بیمار دیالیزی و ۴ بیمار تالاسمی در شهرستان خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

 

نیازی به 6دستگاه دیالیز بیمارستان شهدا اشاره کرد و افزود: با افزوده شدن یک دستگاه جدید، بخشی از بار مشکلات بخش همودیالیز کاسته خواهد شد.

 

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی بیمارستان شده دهلران نوسانات برقی است که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز لازم برای تغییرات اساسی در نوسازی سیستم برق داخلی گرفته شده که گام  بسیار مهمی در بحث جلوگیری از آسیب به دستگاه های پزشکی بیمارستان است.

 

نیازی به دفع فاضلاب داخلی بیمارستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در یک دهه گذشته  فاضلاب و سپتیک بیمارستان همواره با مشکلات عدیده ای مواجه بوده که با پیگیری ها و رایزنی های لازم با آب فضلاب استان این مشکل برای همیشه در بیمارستان مرتغع شده است.

 

کد خبر 1132587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha