فتنه انگیزی دشمنان بر علیه ملت ایران هیچگاه تمام شدنی نیست

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه فتنه انگیزی دشمنان بر علیه ملت ایران هیچگاه تمام شدنی نیست، گفت: بصیرت مهم ترین عامل برای خنثی سازی فتنه ها و توطئه های دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(9دی)، در بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام(ره) بروجرد، اظهارداشت: رهنمودهای به موقع رهبر معظم انقلاب و روشنگری حکیمانه ایشان حماسه ۹ دی را رقم زد.

 

امام جمعه بروجرد به جریان فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در سال ۸۷ برخی مطبوعات داخلی شروع به دامن زدن به فتنه کردند که انتخابات سالم برگزار شود، برخی شخصیت های بزرگ نیز به فتنه دامن زدند و خطری بزرگ که فتنه سال ۸۸ را رقم زد به پا شد.

 

وی عنوان کرد: دشمنان در فتنه ۸۸  اموال عمومی کشور را تخریب کردند و با کشته سازی های ساختگی قصد ساقط کردن نظام را داشتند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: فتنه انگیزی دشمنان بر علیه ملت ایران هیچگاه تمام شدنی نیست و راه مقابله با این فتنه ها بصیرت است.  

 

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مردم به دولت سیزدهم امید دارند، خاطرنشان کرد: مطالبه آنان از دولت رفع سریع مشکلات اقتصادی است.

کد خبر 1132591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha