مراسم بزرگداشت نهم دی  در مدرسه فیضیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت نهم دی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به دو عامل اساسی در این پیروزی گفت: اول وجود رهبری شجاع، با درایت و زمان شناس بود که در طول هشت ماه آشوب فتنه گران، با مقاومت بصیرانه خود جور کم کاری برخی خواص را کشیدند و عامل دوم بیداری مردم بود که با حمایت از رهبری، بساط فتنه گران را برچیدند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حمایت از ولایت را مهمترین عامل در مقابله با تهاجم فرهنگی، نظامی و اعتقادی دشمن دانست و گفت: در طول تاریخ، هر جا امت اسلامی پشت سر امامت و ولایت حرکت کردند، به پیروزی رسیدند و هر جا امام خود را تنها گذاشتند، موجب ذلت خود و غلبه دشمنان شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری با بیان اینکه حمایت مردم از رهبری در سال ۸۸ مانع از تزلزل جایگاه ولایت در جامعه شد تاکید کرد: اگر مردم زمان امیرالمومنین و امام حسین علیهم السلام، مانند مردم ما از ولایت پشتیبانی می‌کردند، نه دستان علی بسته می‌شد، نه امام حسین به مسلخ می‌رفت.

 

وی افزود: خباثت‌های سران فتنه و مزدوران آن‌ها به حدی بود که از حضور دانشجویان دانشگاه تهران در جمع مردم به پا خواسته تهران جلوگیری و آن‌ها را به اخراج از دانشگاه تهدید کردند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر بیداری هر چه بیشتر قشر‌های مختلف مردم تاکید کرد و گفت: دشمن می‌داند که از طریق جنگ نظامی حریف این ملت نیست، بنابراین با استفاده از بستر فضای مجازی، موریانه وار بر اعتقادات مردم حمله می‌کند تا آنان را نسبت به نظام خود دلسرد کند.

کد خبر 1132611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha