حماسه ۹ دی باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه ۹ دی باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد، مردم بر علیه فتنه و فتنه گران یکصدا شدند و در دفاع از انقلاب فریاد وحدت سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سراسر کشور ، آئین گرامی داشت ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، بخشدار، مدیران آموزش و پرورش و مدارس، اعضای شورای شهر و شهردار، اعضای شورای اداری شهر پاتاوه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از مردم و مدیران ادارات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» به عنوان سخنران ویژه مراسم ۹ دی ماه در پاتاوه با تبریک حماسه نهم دی ماه، گفت: روز ۹ دی، روزی تاریخی و برگ زرینی در تاریخ انقلاب است که مردم در دفاع از ولایت به پا خاستند و فتنه‌ گران را محکوم کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حماسه ۹ دی باعث عزت و اتحاد ایران اسلامی شد، مردم بر علیه فتنه و فتنه گران یکصدا شدند و در دفاع از انقلاب فریاد وحدت سر دادند.

حجت الاسلام حکمتی افزود: دشمنان با اصل انقلاب مخالف هستند و از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌ کنند، باید هوشیار باشیم تا فریب دشمنان را نخوریم.

 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» نیز با گرامی داشت سالروز حماسه ۹ دی ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، از سخنران ویژه مراسم و از حضور با بصیرت مردم شهر و بخش که نسبت به سال های گذشته حضور چشم گیر تری داشتند، قدردانی کرد.

امام جمعه پاتاوه گفت: شما مردم ولایت مدار و بصیر شهر و بخش پاتاوه یک بار دیگر در حمایت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به زیباترین و باشکوه ترین شکل ممکن در سراسر شهر و مناطق دورافتاده حضور یافتید و سخن تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به اثبات رساندید که فرمودند «این حرکت یک حرکت خودجوش بود»، این خیلی معنا دارد، این نشانه این است که این مردم بیدار هستند.

 

 

 

کد خبر 1132612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha