فرماندار تیران و کرون منصوب شد/دوره فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر

«علی محمدی کیا» با حکم استاندار اصفهان به عنوان سرپرست فرمانداری تیران و کرون در دولت سیزدهم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، به دنبال تغییر و تحولات دولت سیزدهم و انتصاب مدیران، پس از انتصاب استاندار اصفهان فرآیند انتصاب فرماندار جدید آغاز و تاکنون فرمانداران شهرستان های خوانسار، اصفهان، شهرضا، گلپایگان، برخوار، شاهین شهر و میمه، نجف آباد و تیران و کرون منصوب شده اند.

در این تغییر و تحولات بر اساس تشخیص استانداری اصفهان فرمانداران جدید متناسب با توانمندی و نیاز هر منطقه منصوب و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان معرفی می شوند.

قطار انتصاب فرمانداران به تیران و کرون رسید که بر اساس حکم استاندار اصفهان علی محمدی کیا که در دوره گذشته بخشدار مرکزی نجف آباد بوده به سمت سرپرست فرمانداری منصوب شد.

قبل انتصاب محمدی کیا، مجید حججی به مدت 44 ماه فرماندار و نماینده عالی دولت و حاکمیت در این منطقه بود.

 

*مدیران از اتلاف وقت خودداری کنند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار تیران و کرون گفت: مدیران از اتلاف وقت خودداری کنند و دغدغه و نیازهای مردم را بررسی و مورد رسیدگی قرار دهند.

«محمدرضا جانثاری» افزود: خدمت به مردم با تظاهر و صحنه سازی مثل خرید میوه، رفت و آمد با تاکسی و اتوبوس و حمل و نقل عمومی در یک بازه کوتاه روشن نمی شود بلکه باید این کارها مداوم و البته درک نیاز مردم وتلاش برای حل آن جلوه مدیریت مردمی است.

وی ادامه داد: تجمل گرایی مدیران و بی توجهی به دغدغه های جامعه در منطق و سبک زندگی دولت سیزدهم قرار ندارد و باید همه به صورت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه گره زدن معیشت و مشکلات مردم به مساول سیاسی و بین المللی فرصت سوزی است، تصریح کرد: طلاق، ازدواج، معیشت، کار و اشتغال از دغدغه های امروز جامعه به شمار می رود و به همبستگی برای رفع آن نیاز است.

وی مردم تیران و کرون را از افراد خوب استان معرفی کرد و اذعان داشت: کسب روزی حلال و ایجاد اشتغال برای جوانان را از ویژگی های شخصیتی مردم این دیار معرفی کرد.

جانثاری تلاش و فعالیت فرماندار قبلی را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: «علی محمدی کیا« نیروی جوان، متدین، فرزند شهید و جهادی برای ادامه مسیر خدمت به مردم است که به سمت فرماندار این شهرستان منصوب می شود.

 

*توسعه همه جانبه تیران و کرون با تیم منسجم اداری

 

ائمه جمعه و فرماندار سابق این شهرستان در این آیین همگی بر اتحاد وحدت بین مسئولان اشاره کردند و حرکت جهادی و شبانه روزی مدیریت کلان تیران و کرون را عامل رسیدن به موفقیت و کسب افتخارات ملی و استانی دانستند.

به گفته امام جمعه تیران و کرون، حمایت از دولت و فرمانداران برای حل مشکلات وجود دارد و سرمایه انسانی فعال در این خطه می تواند در حوزه های مختلف اثر گذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسین رشیدیان» در این جلسه از مسئولان ارشد استان خواست در انتخاب فرمانداران و اطلاع از برگزاری جلسه تکریم و معارفه با ائمه جمعه هماهنگی کنند ودر بی خبری انجام نشود.

 

پرهیز از اهدا گل و هدیه در دیدار با فرماندار

 

سرپرست فرمانداری تیران و کرون در ادامه این نشست از مدیران دستگاه های اداری و عمومی مردم خواست، تا بدون اهدا گل و هدیه در جلسه دیدار حضور پیدا کنند.

 

*حواشی زیبا تکریم و معارف از نگاه مهمانان

 

مجید حججی در خداحافظی با مردم ومدیران ادارات از راننده و نیرو خدمات فرمانداری که شبانه روزی و در روزهای تعطیل و غیرتعطیل با او همراه بودند با اهدا هدیه تجلیل و از آنان بابت این چنین وضع پرکاری که اختلال در وضع زندگی آنان ایجاد می کرد، حلالیت طلبید.

تشویق ایستاده مردم و اهدا گل به این خدمت گذر دیگر حواشی جلسه بود که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان این اتفاقات را نشان از خدمت صادقانه فرماندار قبلی عنوان کرد.

 

کد خبر 1132627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha