همایش بصیرت فاطمی و گرامیداشت یوم الله ۹ دی در کانون بسیج اراک

همایش بصیرت فاطمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی در کانون بسیج اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام «احمد پناهیان» امروز پنجشنبه (9 دی) در همایش بصیرت فاطمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی در کانون بسیج اراک، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت:ولایتمداری مهمترین درسی است که ما می توانیم از حضرت زهرا(س) بیاموزیم چرا که حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت جان خود را فدا کرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه کشور به توطئه های شوم و همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان فتنه هولناکی بر علیه ایران طراحی کرده بودند که این توطئه با هوشیاری و آگاهی مردم ولایتمدار و انقلاب ایران خنثی شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی محصول مجاهدت ها و از خودگذشتگی ها است، خاطر نشان کرد: این انقلاب ریشه در انقلاب عاشورا دارد و اگر انقلاب با مجاهدت حفظ نمی‌شد، به قرن ما نمی‌رسید.

 

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند، اگر انقلاب زمین بخورد، اسلام بلند نمی‌شود، افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال به زمین زدن انقلاب بودند و قصد براندازی انقلاب را داشته اما باز هم نقشه ها آنها نقش برآب و توطئه های شومشان خنثی شد.

 

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه خیلی از جوانان امروز فلسفه اصلی ۹ دی را نمی‌دانند، خاطر نشان کرد: باید ابعاد و ویژگی این روز مهم در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تبیین شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به توطئه ها و تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران بیان کرد: امروز آمریکا و دشمنان اعتراف کرده‌اند که با هیچ تحریم و فشاری نمی‌توانند به ایران اسلامی خدشه وارد کنند چرا که ملت ولایتمدار ایران اسلامی تهدید ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و به تلاش و کوشش در راستای تولید داخلی پرداخته اند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه بر ولایتمداری و حرکت در خط ولایت تاکید کرد و افزود: همه باید برای گرفتار نشدن در فتنه‌ها و اهتزاز پرچم حق، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا خدشه ای به این انقلاب و ارزش های آن وارد نشود.

کد خبر 1132644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha