مادری که بعد از ۳۴ سال بر مزار فرزند شهیدش حاضر می شود

آئین استقبال از مادر گرامی شهید «سید ابوالفضل حسنی» که به عنوان شهید گمنام در مزار شهدای بدره از توابع استان ایلام آرمیده بود و به تازگی شناسایی شده است، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مادر  گرامی شهید «سید ابوالفضل حسنی» عصر امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال رسمی خانواده معظم شهدای استان، اقشار مختلف مردم و مسئولین قرار گرفت و وارد این استان شد.

 

آئین استقبال از مادر شهید «سید ابوالفضل حسنی» از شهدای گمنام تازه شناسایی شده،  با حضور «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، سردار «شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، جمعی دیگر از مسئولان، در فرودگاه شهدای ایلام برگزار شد.


 در این آئین مادران معظم شهدا استان با خوش آمد گویی به پیشواز مادر گرامی شهید «سید ابوالفضل حسنی» رفتند، مادران شهدایی که برای تسلیت و تبریک به مادره شهید «سید ابوالفضل حسنی» در فرودگاه شهدای ایلام حضور یافته بودند.

 

مراسم یادبود شهید «سید ابوالفضل حسنی» روز جمعه ۱۰ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور خانواده معظم این شهید والامقام، مسئولان استان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم در شهرستان بدره برگزار خواهد شد.

 

شهید تازه شناسایی شده شهید «سید ابوالفضل حسنی» متولد ۲۰ فروردین ماه ۱۳۴۷ در تهران است که در ۴ تیرماه سال ۶۶ و عملیات مسلم ابن عقیلم در منطقه عملیاتی نهر عنبر به فیض والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از ۲۷ سال در سال ۱۳۹۳ شناسایی و پس از تفحص، به عنوان شهید گمنام در یادمان شهدای شهر بدره تشییع و تدفین شده بود.

کد خبر 1132654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha