مردم در روز ۹ دی نشان دادند که  با انقلاب و آرمان‌های آن زاویه ندارند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مردم در روز ۹ دی نشان دادند اگر اعتراضی دارند که به حق است، با انقلاب و آرمان‌های انقلاب زاویه ندارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی با حضور مسئولین و حضور پر شور مردم ولایت مدار شهرستان فیروزکوه در میدان راه آهن شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی، گفت:انقلاب اسلامی با حضور مردم و پیروی از ولایت فقیه به بار نشست، حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد، مردم دنبال استقلال، آزادی و تحقق جمهوری اسلامی بودند؛ مردم به دنبال این بودند که خود سرنوشت خود را رقم بزنند، در انقلاب ۵۷ در صحنه حاضر شدند.
وی افزود:‌در منطقه‌ای انقلاب رقم خورد که هیچ کشوری بدون اجازه آمریکا نمی توانست اقدامی کند، در چنین شرایطی یک ملّتی قیام کرده و شعار نه شرقی، نه غربی سر داده است.به تعبیر سردار سلیمانی ما ملّت امام حسینیم، ما ملّت شهادتیم!انقلابی که در سال ۵۷ دو رکن جمهوریت و اسلامیت داشت؛ امام خمینی (ره) گفتند جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر! یعنی مردم باید نظر دهند، مردم باید حضور داشته باشند؛ لذا امام خمینی (ره) هم بر جمهوریت و هم بر اسلامیت تاکید کردند و در مواقع مختلف هر کسی می خواست مردم را کنار بزند ولی فقیه زمان مقابل او ایستاد.
حجت الاسلام حیدری با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام مورد هجمه قرار گرفت، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری فتنه سال ۸۸ یک طرح برنامه ریزی شده از ۱۵-۱۰ سال قبل به هدف براندازی جمهوری اسلامی بود؛ در این کشور می خواستند هم جمهوریت و هم اسلامیت را از بین ببرند؛ لذا مقابل رای مردم ایستادند.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد:‌به کسانی که نسبت به انتخابات اعتراض داشتند بارها گفته شد بیان کنید و از مجاری قانونی پیگیری کنید و این چنین نکردند؛ اصرار بر این داشتند که باید انتخابات ابطال شود! چون خود رای نیاورده بودند؛ مقام معظم رهبری مقابل اینها ایستاد و از حق مردم دفاع کرد چون رای مردم حق الناس است؛ دنبال این بودند جمهوریت نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دهند، هم با جمهوریت و هم با اسلامیت نظام مشکل داشتند.
وی توهین به مقدسات دست آورد فتنه گران دانست و بیان داشت: کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زدند اسلام را هم قبول ندارند؛ آنها در عاشورا ۸۸ به صحنه آمدند و به عزای امام حسین (ع) اهانت کردند، بیرق عزای امام حسین (ع) را به آتش کشیدند.مردم فهمیدند اینهایی که اهل فتنه هستند از جنس مردم نیستند وگرنه مردم ما دلداده مکتب امام حسین (ع) هستند.
حجت الاسلام حیدری گفت:‌مردم در روز ۹ دی نشان دادند اگر اعتراضی دارند که به حق است، با انقلاب و آرمان‌های انقلاب زاویه ندارند؛ مردم انقلاب خود را دوست دارند چون متعلق به خود مردم است، مردم نه تنها با آرمان‌های انقلاب قهر نیستند بلکه پیوند عمیقی با این آرمان‌ها دارند؛ این انقلاب مکتب امام حسین (ع) است‌.
امام جمعه فیروزکوه بیان داشت:‌امروز با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ریاست جمهوری آیت الله رئیسی بار دیگر بارقه‌های امید در دل مردم عزیز روشن شده است، چرا که دولت انقلابی و جهادی روی کار آمده است.
وی با اشاره به مشکلات کشور در مسائل گوناگون عنوان کرد: اگر دولت ما در مسیر آرمان‌های انقلاب و با روحیه جهادی و مومنانه پیش برود قطعاً مشکلات کشور برطرف می شود؛ ما ملّتی هستیم که ظرفیت‌های انسانی و جغرافی زیادی داریم، به گفته سردار سلیمانی خطاب به مسئولین بیان می کنم ما مدیون مردم هستیم؛ این مردم انقلاب کردند و همیشه در صحنه‌ها حاضر بودند.

کد خبر 1132670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha