تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور مردم در سالگرد حماسه ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای از حضور آگاهانه مردم استان در آیین های بزرگداشت حماسه ٩ دی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

مردم با بصیرت و ولایت مدار استان ایلام، امروز و در سالروز بصیرت و میثاق با ولایت  با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمود‌های حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای « مدظله العالی»، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به صحنه آمدند و سروقامتانه با شرکت در اجتماعات بزرگداشت حماسۀ ماندگار نهم دی، تجلی بخش شکوه بصیرت و اتحاد شدند و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخاراتِ مایه مباهات خود افزودند.

 

لحظه شناسی مردم استان مرزدار ایلام در دفاع همه جانبه از حرم ولایت و ارزش‌های والای اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مورد تحسین همگان بوده و برای این نعمت بزرگ خداوند را شاکریم.

 

امروز و در دوازدهمین سالروز خلق حماسه جاودان و تاریخ ساز ٩ دی، بار دیگر آحاد مردم استان شهیدپرور ایلام با بصیرت مثال زدنی خود حضوری تماشایی داشته و عزم و اعتقاد راسخ خود در صیانت از سپهر ولایت و آرمان‌های خمینی کبیر و ایثار شهدای والامقام را به نمایش گذاشتند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان این همه شور، شعور و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف استان ایلام و خلق «شـکـوه مـانـدگار وحــدت و بـصـیـرت و عـزّت ملـی» در تجمعات ستودنی بزرگداشت حماسۀ جاودان و بی بدیل یوم الله نهم دی را، ارج نهاده و از تمامی مسئولین ، دست اندرکاران و خادمان مخلص عرصۀ برگزاری این آیین باشکوه ، تقدیر و تشکر به عمل آورده و خاضعانه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه مردم شجاع، ولایتمدار و استکبارستیز استان در مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد حماسۀ ۹ دی اعلام می‌نمائیم.

 

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از  تلاش‌های متعهدانه و تاثیرگذار اصحاب رسانه، مطبوعات، خبرگزاری ها، فضای مجازی و به ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام که در راستای تهییج عمومی ، اطلاع رسانی و پخش زنده مراسم امروز همت مضاعف گمارده کمال تقدیر و امتنان بعمل آورده، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ملت بزرگ ایران را از خداوند سبحان خواستاریم.

 

 

کد خبر 1132682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha