شهرستان فردیس در ابعاد ملی و استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

عبداللهی با اشاره به اهمیت رشد فزاینده جمعیت در شهرستان فردیس گفت: شهرستان فردیس در ابعاد ملی و استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای اداری که پنجشنبه 9 دی در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان فردوسی شهرستان فردیس برگزار شد گفت: ظرفیت قابل توجه شهرستان فردیس در ابعاد ملی و استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

استاندار البرز افزود: چند سالی از شهرستان شدن فردیس نمی گذرد؛ رشد فزاینده جمعیت در این شهرستان ایجاب می کند نسبت به رشد شاخص های استاندار این شهرستان در ابعاد عمرانی، فرهنگی و زیرساختی تلاش های ویژه ای انجام شود.

 

وی اظهار کرد: تنوع اقوام در سطح استان البرز به ویژه در شهرستان فردیس از جمله مسائل قابل توجه است، موضوعی که همگرایی و اتحاد به منظور پیشرفت را نیز تحت الشعاع خود دارد.

 

وی ادامه داد: برای رفع و حل مسائل و دغدغه های موجود به ویژه کاستی ها تنها راه اتحاد، انسجام و کارجهادی و انقلابی است که به واسطه این مهم می توان شاهد حل مسائل بود.

 

عبداللهی بیان کرد: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی به دنبال حل مشکلات و اجرای برنامه های عملیاتی و منسجم با رویکرد پیشرفت استان است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: آنچنان که رئیس جمهوری نیز تمام اهتمام خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار داده اند و با ویژگی ایثارگرانه، تحول گرایانه و عزم جهادی در میدان خدمت حضور رسانده است.

 

وی بیان کرد: برپایی دیدارهای مردمی و بهره مندی از روحیه مثبت خدمت گذاری از جمله راهبردهای قابل توجه در جریان تحقق پویایی شهرستان فردیس از طرف مسئولان امر است.

 

استاندار البرز در پایان عنوان کرد: رفع و حل مشکلات و مسائل اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه بانوان سرپرست خانوار، نیازمندان و فقرا از جمله مسائلی در حال پیگیری است.

کد خبر 1132691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha