برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی در تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین و پایگاه مقاومت شهید شریفی حوزه جناب سلمان تبریز، به مناسبت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایستگاه صلواتی برپا خواهند کرد.

«حسن سبب کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری ایستگاه صلواتی در سه بخش،ایستگاه صلواتی،ماشین نویسی و پخش آویز خودرویی در مقابل مسجد امام حسین (ع) قم تپه خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین تبریز گفت: با اینکه فاجعه ی شهادت فرمانده سپاه قدس سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای تمامی مردم ایران بسیار دردناک بود و خسارت عظیمی برای تمامی کسانی که ندای آزادی از سلطه آمریکا سر می دهند به شمار می آمد، ولی او با شهادتش شجاعت و عمل و تقوی را بار دیگر معنا بخشید.

سبب کار با بیان اینکه شهید سلیمانی فرماندهی شجاع و دلیری بود که همیشه در میدان و صف اول مبارزه با تروریسم بود و رشادت های او هرگز از یادها نخواهد رفت؛افزود: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی،ایستگاه صلواتی با حضور و سخنرانی «احمد تیزچنگ» آزاده و از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد:  همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها، ایستگاه صلواتی، ماشین نویسی و پخش آویز خودرویی توسط کانون مسجد امام حسین (ع) و با همکاری پایگاه شهید شریفی حوزه جناب سلمان در روز دوشنبه در مقابل مسجد امام حسین (ع) قم تپه برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ بعداز نماز مغرب و عشاء  خواهد بود و از تمام مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

وی ضمن تجلیل و قدردانی ویژه از فعالان کانون و بسیجیان پایگاه و حوزه مقاومت،خاطرنشان کرد: در تدارک برگزاری ویژه برنامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم.

کد خبر 1132697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha