مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد

بابایی گفت: تجمع بزرگداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری «سيد الشهداء (ع)» در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

«ناصر بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تجمع بزرگداشت حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری «سيد الشهداء (ع)» در مسجد امام حسین (ع) فارسان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سيد الشهداء (ع) مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی هرساله در روز ۹ دی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره حرکت حماسه گونه مردم ایران در سال ۸۸ در پی هتک حرمت آشوبگران به عاشورای با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری سيد الشهداء (ع) فارسان برگزار می‌شود.

 

بابایی با تاکید بر حفظ بیداری و هوشیاری و حضور مردم در صحنه افزود: دشمن از هر فرصتی در صدد ضربه زدن به ساختارهای نظام و ناامید کردن مردم از آرمان های نظام مقدس اسلامی است که ارکان آن با خون صدها هزار شهید تثبیت شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سيد الشهداء (ع) مسجد امام حسین (ع) فارسان ادامه داد: مردم در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی نشان دادند که در کنار این نظام مانده اند و اساس شکل گیری این انقلاب نیز با مشارکت مردم بوده است.

 

وی ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین وقوع چندین فتنه در داخل کشور، با اراده و عظم مردم این فتنه ها یکی پس از دیگری از بین رفت و وحدت مردم از ارکان مهم این انقلاب است.

 

کد خبر 1132715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha