اختتامیه مربیگری درجه سه جستجو و نجات جاده ای در گیلان برگزار شد

اختتامیه مربیگری درجه سه جستجو و نجات جاده ای به میزبانی استان گیلان با هدف ساماندهی امور مربیان، استاندارد سازی و وحدت رویه در منابع آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهراب شریفی سده» در حاشیه اختتامیه دوره تربیت مربی درجه ۳ جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده ای در جمع خبرنگاران گفت: ساماندهی امور مربیان، استاندارد سازی و وحدت رویه در منابع آموزشی از اولویت‌های این معاونت است.



معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: این دوره با حضور هشت استان و ۲۲ شرکت کننده از سه شنبه (۷ دی) آغاز و امروز جمعه (۱۰ دی) پایان یافت.



شریفی شده به اهمیت افزایش مهارت‌های کیفی مربیان اشاره و اظهار کرد: ضروری است که مربیان خود را به دانش روز مجهز کنند.



وی افزود: مربیان می بایست یادگیری تکنیک‌های جدید، افزایش اطلاعات در خصوص تجهیزات و نکات ایمنی دستگاه‌ها و مراقبت از آن‌ها را فرا گیرند زیرا بسیار مهم و لازم است.



شریفی سده آموزش امداد و نجات را یکی از وظایف و رسالت‌های جمعیت هلال احمر دانست و اذعان کرد: این دوره با هدف تامین مربیان نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای در استان‌ها و گسترش آموزش‌های مهارتی به منظور پاسخگویی مطلوب‌تر در حوادث و سوانح جاده‌ای برگزار شد.



وی همچنین در خصوص این دوره بیان کرد:  پذیرفته شدگان، طی چهار روز در کلاس‌های تئوری و کارگاه‌های عملی حضور پیدا کردند که پس از قبولی در آزمون نهایی به عنوان مربی درجه ۳ جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای به تدریس مشغول خواهند شد.



گفتنی است؛ دوره تربیت مربی جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل (جاده) به میزبانی استان گیلان و به همت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر گیلان، با حضور نجاتگران استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، مازندران و گیلان به مدت چهار روز در مرکز آموزش های تخصصی چاف گیلان برگزار شد.

کد خبر 1132791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha