مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان جیرفت برگزار شد

شامگاه امشب ۱۰ دی ماه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی همراه با یادواره شهدای شهرستان جیرفت با حضور سردار مارانی در مصلی پیامبر اعظم این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۱۰ دی ماه مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی همراه با یادواره شهدای شهرستان جیرفت با حضور سردار مارانی در مصلی پیامبر اعظم این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام «میثم تارم» در این مراسم، گفت: شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی از تلویزیون بسیار سنگین و باور نکردنی بود و قلوب تمامی انسان های آزاده جهان را جریحه دار کرد.

امام جمعه جیرفت شهید سلیمانی را اسطوره مقاومت و قهرمان ملی خواند و افزود: هیچ خبری در تاریخ انقلاب اسلامی پس از شنیدن خبر ارتحال امام عزیز، به اندازه خبر شهادت شهید سلیمانی برای امت اسلامی تلخ و سخت نبود.



وی به شهادت رساندن سردار دلها را بزرگترین اشتباه دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی ماموریت شهید تمام می شود اما اینچنین نیست بلکه ماموریت شهید سلیمانی تازه آغاز شده است و این ماموریت با سرعت و توان بیشتر توسط همرزمان شهید، جبهه مقاومت و سپاه قدس دنبال می شود.



حجت الاسلام تارم تصریح کرد: تاثیرات حیات این شهید را خون حاج قاسم نیز دارد و دشمن بداند که از جنایت بزرگی که مرتکب شده منجر به نابودی‌اش خواهد شد.



امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: رستاخیز ملت ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر شهیدان سلیمانی، ابومهدی‌المهندس و همرزمان شان سیلی بزرگی به آمریکا و اسرائیل بود و انتقام‌ها همچنان در پیش است.

کد خبر 1132796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha