امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب جاویدان تبدیل شده است

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب جاویدان تبدیل شده است، گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حق بود که هرچه زمان می گذرد بیشتر با ابعاد زندگی این مرد بزرگ آشنا می شویم و دل های بیشتری جذب او می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 10 دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت: ایشان همواره در حال خدمت به مردم و جهاد در راه خدا بود و به همین دلیل نیز محبوب الهی شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه امروز راه شهید سلیمانی به یک مکتب جاویدان تبدیل شده است، افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب حق بود که هرچه زمان می گذرد بیشتر با ابعاد زندگی این مرد بزرگ آشنا می شویم و دل های بیشتری جذب او می شوند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی و یارانش حماقت خود را به جهانیان نشان داد، اظهار کرد: این اقدام آمریکایی ها آنان را مظهر تروریست جهانی معرفی کرد و نشان داد که ما با دشمنان احمق مواجه هستیم که هرگز نباید از آن ها بترسیم.

 

حجت الاسلام نکونام به سالروز صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچوف در 13 دی ماه اشاره کرد و ادامه داد: امام راحل با درک فروپاشی شوروی این پیام را صادر کردند و امروز روسیه و بازماندگان شوروی سابق از حامیان انقلاب اسلامی هستند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه تجربه این پیام امام نشان می دهد که هرگز نباید نگاه غرب گرایانه بر کشور حاکم شود، تصریح کرد: اگر قرار است رابطه ای با کشورهای جهان باشد باید بر اساس احترام متقابل و رعایت حقوق یکدیگر باشد و رابطه ذلت بار دوامی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه دوم، خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی برای شناخت بهتر سیره زندگانی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) است که هرچه زمان جلوتر می رود کرامت های این بانوی بزرگوار و خدمات ایشان به اسلام نمود بیشتری می یابد.

 

کد خبر 1132804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha