ضرورت  روی کار آمدن مدیران جوان و انقلابی در مناصب مدیریتی

امام جمعه لنده گفت: باید در سریع ترین زمان ممکن بحث تغییر مدیران و روی کار آمدن جوانان انقلابی بر مسندهای مختلف مدیریت صورت گیرد تا با منش حاج قاسم اداره امور کشور را برعهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۰ دی ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.

 

امام جمعه شهر لنده گفت: حفظ حرمت ایام فاطمیه در این روزها بر همه ما لازم و ضروری است و همه باید برای عاشورایی کردن این ایام  تلاش کنیم که در این ایام همه روضه‌خوانی و مجالس‌ عزای این بانوی بزرگ اسلام را گرامی بداریم.

 

وی تصریح کرد: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم که یک حادثه بزرگ تاریخی است که شهید سلیمانی هم قهرمان ملت ایران شد و هم قهرمان امت اسلام و این تنها با خودسازی حاج قاسم و اخلاص در عمل وی حادث شد.

 

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد: توجه به داشته های انقلابی و معنوی انسان های شایسته در کشور و یک چهره صادق، متواضع، خادم مردم و خصایل ممتاز دیگر ایشان باعث شد که به یک چهره بین المللی تبدیل شود.

 

امام جمعه شهر لنده گفت: حاج قاسم چنان در دل های ملت های مسلمان شور ایجاد کرده است که داغ نبودنش همیشگی است و این اقدام جنایتکارانه امریکایی ها را محکوم می کنیم  و باید قاتلاین حاج قاسم و شهدای مقاومت محکوم و به سزای عملشان برسند.


وی گفت: مراسم حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ما باید به درستی برگزار شود و لازم است که از مسئولان و مدیران می خواهیم از جنس حاج قاسم که دلسوز مردم بود، باشند.


حجت الاسلام محمودی اصل گفت: باید در سریع ترین زمان ممکن بحث تغییر مدیران و روی کار آمدن جوانان انقلابی بر مسندهای مختلف مدیریت صورت گیرد تا با منش حاج قاسم اداره امور کشور را برعهده بگیرند.


وی گفت: سالروز تشکیل جهاد کشاورزی را تبریک می گوییم و امیدواریم در عرصه کشاورزی شاهد جهاد و مجاهدت بیشتر مسولان باشیم و امیدواریم در عرصه تامین نیازمندی های مردم و کشاورزی شاهد پیشرفت باشیم.


امام جمعه لنده گفت: کشت گیاهان دارویی، کانال های ابیاری، جاده های بین مزارع تلاش های خوبی به همت بنیاد علوی صورت گرفته است ولی انتظار داریم که بحث توحه به ظرفیت کشاورزی از سوی مسولان جهاد کشاورزی به درستی احصا و برنامه ریزی شود.

کد خبر 1132832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha