راه حل برون رفت از مشکلات کشور الگوگیری از شهید سلیمانی است

حجت الاسلام عادل پور راه حل برون رفت از مشکلات کشور را الگوگیری از شهید سلیمانی دانست و گفت: اگر مسئولان کشور، شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» امروز (جمعه ۱۰ دی) در آئین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر، با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: مراسم سوگواری سالروز شهادت دخت پیامبر اسلام به گونه‌ای در تکایا و حسینیه‌ها برگزار شود تا همسایگان مورد اذیت قرار نگیرند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر به حماسه ۹ دی سال ۸۸ نیز اشاره کرد و افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت و سرافرازی ملت ایران اسلامی است. در فتنه ۸۸ دشمن با ابزارهای مختلف و توطئه می خواست میان مردم و نظام فاصله بی اندازد که با بصیرت و آگاهی و حضور پرشور مردم در صحنه همه توطئه های آنان خنثی شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیت بی نظیری داشت که حتی دشمنان ایران اسلامی را مبهوت خود کرده بود.

 

حجت الاسلام عادل پور اضافه کرد: محبوبیت شهید سلیمانی در بین ملت ایران و مردم منطقه به ویژه همه آزادی خواهان جهان بیانگر شخصیت والای این شهید بزرگوار است.

 

وی راه حل برون رفت از مشکلات کشور را الگوگیری مسئولان از شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: مسئولان کشور می بایست شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند، چراکه با این روش بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

 

امام جمعه خرمشهر علت محبوبیت شهید سلیمانی در میان مردم و همه جوامع را شجاعت، بی‌ باکی، تدبیر و ولایت پذیری این شهید والامقام خواند و عنوان کرد: خدمت به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) یکی از شاخصه‌ های برجسته سردار سلیمانی بود.

 

وی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از کل منطقه است عنوان کرد: عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی باید محاکمه شوند.

 

حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه دلخراش تصادف جاده ای در محور اهواز خرمشهر، ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان یاد آور شد: جاده منتهی به خرمشهر تا کی باید قربانی بگیرد؟. لازم است نمایندگان استان خوزستان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، برای تکمیل پروژه چهار بانده کردن این جاده پیگیری‌ لازم را انجام دهند.

 

کد خبر 1132847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha