ضرورت رفع مشکل گرانی در کشور/ گلایۀ شدید مردم از نظام بانکی کشور

آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت حل ریشه‌ای و اساسی مشکل گرانی در کشور تأکید کرد و گفت: مردم نسبت به نظام بانکی کشور گلایه شدید دارند و باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «ناصر مکارم شیرازی» در دیدار رئیس جمهور که امروز (جمعه، 10 دی) در دفتر معظم له برگزار شد، عنوان کرد: ایجاد امید در جامعه یکی از مهم‌ترین مسائل در پیشرفت کشور است و مردم نسبت به شما امیدوار هستند.

 

این مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت حل ریشه‌ای و اساسی مشکل گرانی در کشور تأکید کرد و افزود: بعضی از شرکت‌های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می‌زنند.

 

مسألۀ قاچاق و واردات بی رویه از دیگر مواردی بود که ایشان بر حل آنها تأکید کرد و اظهار داشت: البته حل این مشکلات، زمان بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آنها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

 

آیت الله مکارم شیرازی به گلایۀ شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه بانک‌ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی‌کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

 

وی، قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیع دانست و گفت: شهر مقدس قم به خاطر حرم حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه، نیازمند به برنامه ریزی و توجه خاص دارد.

 

این مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت اتمام طرح‌ها و پروژه‌های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو اشاره کرد و بیان داشت: قم باید شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

 

آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران برخی کارخانجات و شرکت‌ها تأکید کرد.

 

وی در پایان ابراز کرد: من برای موفقیت شما جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا می‌کنم.

 

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار، رئیس جمهور گزارشی از مسائل کشور و شهر قم ارائه کرد.

 

کد خبر 1132849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha