خیرین برای رفع نیاز مسکن محرومین به صحنه بیایند/ احداث سالانه ۴۰۰ هزار مسکن

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: خیرین و افراد متمکن برای رفع نیاز خانه محرومین و افراد فاقد منزل به صحنه بیایند و با بنیاد مسکن در این امر مهم مشارکت کنند.

حجت الاسلام «حسین روحانی نژاد« در سفر سه روزه به استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به نقش خانه سازی و تامین مسکن برای مردم اظهارداشت: این یک خیر بزرگ و مایه سعادتمندی در دنیا و آخرت می شود که بخشی از افراد دارای توانایی مالی در این امر مشارکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: خیرین و افراد متمکن برای رفع نیاز خانه محرومین و افراد فاقد منزل به صحنه بیایند و با بنیاد مسکن در این امر مهم مشارکت کنند تا از موهبی که پروردگار به آنان داده برای تامین سرپناه استفاده شود.

وی ادامه داد: خیرین مسکن ساز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری دارند و این تعاملات سبب رشد فعالیت ها و دستیابی به برنامه های مهمی در رفع نیاز خانه برای خانوارهای فاقد منزل شده است.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این امر سالانه تعدادی زیادی از واحدهای مسکونی را با تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت مورد احداث کرده و توانسته در تامین این نیاز مهم کارگشا باشد.

وی اضافه کرد: مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستاییان و شهرهای زیر 100 هزار نفر نیز جز برنامه های این سازمان است که سالانه انجام و به مالکین منازل که دارای مشکل و ضعیف هستند تصویه می شود که نسبت به اصلاح وضع در برابر حوادث اقدام کنند.

 

* احداث سالانه 400 هزار مسکن در طرح جهش تولید مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به سیاست دولت جدید در احداث  یک میلیون مسکن در هر سال گفت: احداث سالانه 400 هزار مسکن در طرح جهش تولید مسکن بر عهده بیناد مسکن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نیمی از این سهمیه در روستاها و مابقی در شهرهای کوچک احداث می شود و فرآیند اجرایی آن در مناطق مختلف همسو با برنامه کشور انجام می گیرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد اضافه کرد: سالانه 15 هزار واحد مسکونی نیز بنیاد مسکن بر اساس برنامه افق 1407 احداث می کند.

 

 

 

کد خبر 1132851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha