منش و روش شهید سلیمانی  دشمنان را به سمت نابودی سوق می دهد

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی مالک اشتر ما بودند، گفت: امروز منش و روش شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» عالم گیر شده و زودتر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» امروز (۱۰ دی ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به روز نهم دی ماه، سالروز میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: بعد از حدود هشت ماه ظلم نابخشودنی دشمنان علیه ملت ایران و متاسفانه اطاعت برخی جیره خواران که آرامش را از این ملت در سال ۸۸ گرفتند، اما با عنایت پروردگار، لطف امام زمان(عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری مردم در ۹ دی باز هم به صحنه آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه مردم بصیر در نهم دی در سراسر کشور به میدان آمدند و از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع و حمایت کردند و دشمنان را برای همیشه ناکام و مایوس کردند، افزود: از همه افراد و مسئولینی که روز گذشته در برپایی مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهرستان همت گماردند، صمیمانه قدردانی می کنم.

 

حجت الاسلام حجازی به سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی و نیز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، ابومهدی المهندس و همراهانشان اشاره کرد و ادامه داد: در حقیقت سردار سلیمانی مرز کشورهای اسلامی را صیانت می کردند و مرحوم آیت الله مصباح هم مرز عقیدتی امت اسلام را صیانت می کردند.

 

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید سلیمانی مالک اشتر ما بودند، اظهار کرد: امروز منش و روش شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» عالم گیر شده و زودتر دشمنان را به سمت نابودی سوق خواهد داد.

 

خطیب جمعه گچساران در ادامه، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «خط جهاد و مقاومت با انگیزه بیشتری ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی از آن جریان مقاومت خواهد بود»، یادآور شد: باید هوشیار باشیم زیرا که دشمنان از بیرون و از درون نیز جیره خوارانی هستند که در مسیر انقلاب انحراف ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام حجازی ضمن تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی قرص و محکم از جایگاه ولایت و حقانیت شیعه، نظام اسلامی و قرآن حمایت و صیانت کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «ایشان شهید مطهری دوم ما هستند»، البته امثال آیت الله مصباح هم در دنیا و هم در آخرت دستگیر انسان ها هستند.

 

امام جمعه گچساران ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: تصمیم بر این شد که جلسات روضه و مراسمات عزاداری از غروب یکشنبه ساعت ۱۹با حضور‌ سخنرانان کشوری به مدت پنج شب در محل مصلی اجرا شود.

کد خبر 1132856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha