لزوم رفع ناهماهنگی های موجود در خدمت رسانی به مردم/ برای ایجاد وحدت رویه نیازمند کمک تولیت آستان قدس رضوی هستیم

کاظمی پور با اشاره به اینکه موانعی برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد؛ گفت: مهمترین مانع پیش روی خدمت رسانی به مردم ناهنماهنگی است و بعضاً احساس می کنیم در بعضی جاها آزار دهنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید کاظمی پور، جمعه شب(۱۰ دی) در افتتاح آزمایشی سامانه ارجاع بیماران نیازمند شهر کرمان و پویش خدمت ۴۰ روزه به سیره شهدا به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی که با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ گفت: ما در مکتب حاج قاسم درس های زیادی از جمله مردم داری و مردم یاری آموختیم.

 

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان اظهار کرد: حاج قاسم بیش از آن که «اشداء علی الکفار» باشد «رحماء بینهم» بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه خادمیاران رضوی با ظرفیت حدود هشت هزار خادمیار و 500 یاور رضوی در 23 شهرستان استان فعال و در 19 عرصه تخصصی خدمات شبانه روزی ارائه می دهد؛ افزود: اما موانعی برای خدمت رسانی نیز پیش رو است.

 

 

کاظمی پور تصریح کرد: مهمترین مانع پیش روی خدمت رسانی به مردم ناهنماهنگی است و بعضاً احساس می کنیم در بعضی جاها آزار دهنده است؛ لذا درخواست می کنیم برای رفع این ناهماهنگی و وحدت رویه بین خادمین مردم ما را راهنمایی و کمک کنید.

 

 

وی با اشاره به ایجاد تعامل با سازمان ها و نهادها؛ گفت: یکی از اهداف را کمک به شکل گیری محله های اسلامی در راستای بیانیه گام دوم تعریف کردیم که زمینه شکل گیری تمدن نوین اسلامی را فراهم می کند.

 

 

این مسئول با تأکید بر اینکه برای خدمات دهی به بهترین شکل، پیگیر فعال شدن مسجدمحوری در محلات و قرار گرفتن امام جماعت به عنوان امام محله هستیم تا خادمیاران با هماهنگی او فعالیت انجام دهند؛ در ادامه به طراحی سامانه ارجاع بیماران نیازمند شهر کرمان اشاره کرد که از دو سال قبل طراحی شده است.

 

 

 

وی گفت: این سامانه برای تکمیل و پوشش دادن استان و مطرح شدن به عنوان عنوان الگو در کشور، نیاز به حمایت و دستورات لازم تولیت آستان قدس رضوی دارد.

 

 

کاظمی پور با بیان اینکه معتقدیم گره کار مردم بازشدنی است به شرط رجوع به سیره شهدا؛ افزود: از بنیاد کرامت رضوی مجوز برگزاری پویش 40 روزه خدمت به سیره شهدا را دریافت کردیم که از 12 دی تا 22 بهمن برگزار می شود تا با استفاده از ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی و مردم رئوف و دلسوز استان قدمی در جهت خدمت به رفع نیاز مردم برداریم.

 

 

 

کد خبر 1132860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha