شهدا چراغ تابناک راه حیات جامعه هستند

اسدی با بیان اینکه امروز به برکت خون پاک شهیدان ملت و نظام اسلامی در اوج عظمت و عزت قرار دارد، گفت: شهدا چراغ تابناک راه حیات جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم یادبود شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی» از شهدای گمنام تازه شناسایی شده، اظهار کرد: نمیدانم شرح ایثارگری مردم را از کجا باید شروع کنم. از رزم جانانه شهید وطن «سید ابوالفضل حسنی» و یا دلهره و اضطراب فرماندهان ارتش مقتدرمان که مدت هشت روز در جستجوی سرباز گم شده خود بودند تا اینکه مطمئن شدند به مقام شهادت رسیده است.

 

« جمال اسدی» تصریح کرد: یا از آن لحظه ای سخن بگویم که خبر شهادت شهید ابوالفضل به مادر بزرگوارش اعلام شد، در صورتی که از پیکر مطهرش هیچ اثری نبود.

 

وی افزود: خانواده معظم شهید والامقام «سید ابوالفضل حسنی»، از ایثارگری و بزرگواریتان که بر استان ایلام و بر مردم شهر بدره منت گذاشتید و اجازه دادید پیکر این شهید والامقام در این شهر و دیار بماند و زیارتگاهی برای همه مردم این استان باشد و خاک پاک مزارش را توتیای چشم خود قرار دهیم، از شما سپاسگزاریم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  ابراز کرد: بی تردید همواره از کرامات این شهید گرانقدر بهره مند خواهیم شد، چرا که مزار مطهرش برای همیشه تاریخ زیارتگاه عاشقان خواهد بود و همه دلشکستگان از نقاط مختلف خود را برای زیارت و طلب حاجات، به این مکان مقدس خواهند رساند.

 

وی با اشاره به اینکه ره و رسم شهدا چراغ روشن و تابناک مسیر زندگی و حیات ما هستند، یادآور شد: امروز به برکت خون پاک شهیدان ملت و نظام اسلامی در اوج عظمت و عزت قرار دارد و ما همه باید قدردان شهدا و خانواده های معظم شهدا به عنوان الگوی صبر و مقاومت باشیم.

کد خبر 1132953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha