بهره مندی ۲۹۸مددجوی چالوسی از خدمات مشاوره ای

قمی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۹۸مددجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان چالوس از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند.

«محمد قمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه در  شهرستان چالوس ۲هزار و ۶۰۱خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: بخشی از خانواده های تحت پوشش امداد برای زندگی و کار نیازمند همفکری هستند که خدمات  مشاوره، در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به مددجویان ارائه می شود.

 

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه راهنمایی و هدایت مددجویان از وظایف مشاوران کمیته امداد است، افزود: خدمات مشاوره ای سبب تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و مددجویانی که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی با راهنمایی و  هدایت مشاور مشکل آنها مرتفع و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز طرف قرارداد معرفی می‌شوند .

 

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون  ۲۹۸مددجو از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند، که از این تعداد ۲۲۳نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره فردی  و ۷۵ نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی استفاده کردند.

 

قمی بیان کرد: مددجویان تحت حمایت از تمام مشاوره های روانشناسی به صورت رایگان  در بخش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل مؤثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره‌مند شدند. 

 

 

کد خبر 1133000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha